سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ماشین جالبی که فرهاد مجیدی و گلزار سوار می شوند+عکس

ستاره سینمای ایران با بازیکن محبوب فوتبال در حال سوار شدن به یک ماشین فانتزی عکس گرفته اند. ماشین جالبی که فرهاد مجیدی و گلزار سوار می ...

 

ستاره سینمای ایران با بازیکن محبوب فوتبال در حال سوار شدن به یک ماشین فانتزی عکس گرفته اند.

ماشین جالبی که فرهاد مجیدی و گلزار سوار می شوند
ستاره سینمای ایران با بازیکن محبوب فوتبال در حال سوار شدن به یک ماشین فانتزی عکس گرفته اند.

ماشین جالبی که فرهاد مجیدی و گلزار سوار می شوند






تاریخ : یکشنبه 93/3/25 | 8:38 عصر | نویسنده : پرهام | نظرات ()

 

مدل انگشتر تحریک جنسی, تحریک جنسی, انگشتر تحریک جنسی, مدل انگشتر
انگشتر جادویی برای تحریک جنسی!

یکی از دووستان می گفت: "این شبکه های ماهواره ای دیگر شورش را درآورده اند و انگار مخاطبانش یک عده آدم چاق هستند که معتاد هم هستند و مشکل جنسی هم دارند چون این شبکه ها مدام تبلیغ داروهای ترک اعتیاد و لاغری و تقویت جنسی را پخش می کند" حکایت امروز اما دیگر فقط شبکه های ماهواره نیست بلکه تبلیغات جنسی به وبلاگ ها و سایت ها هم راه پیدا کرده است .



شاید شما هم در ماه‌های گذشته تبلیغات مربوط به‌ این نوع دستبندها و انگشترها را در سایت‌ها و وبلاگ‌های گوناگون و به ویژه در شبکه‌های ماهواره‌ای مشاهده کرده‌اید. محور اصلی تمامی‌ این تبلیغات درباره ترویج اصل فرهنگ پورنوگرافی است که برپایه وسایل جنسی، کتاب‌، نشریات و فیلم‌های مبتذل شکل گرفته و بدون داشتن ارزش هنری و استفاده مفید، تنها برای نمایش اعمال جنسی یا ترویج ارتباط نامشروع با جنس مخالف طراحی شده و باعث تحریک جنسی افراد می‌شود….

در ماه های گذشته دستنبدها و انگشترهایی در بازار به فروش می‌رسد که به عنوان دستنبدهای محرک جنسی شناخته می‌شود و ‌این روزها تبلیغات گسترده‌ این دستبند‌ها در شبکه‌های ماهواره‌ای، سایت‌ها و وبلاگ‌های‌ اینترنتی مشاهده می‌شود. ‌این در حالی است که به باور کارشناسان، تبلیغ و گسترش استفاده از ‌این نوع وسایل ترویج پنهان فرهنگ پورنوگرافی است که در قالب دستبند و انگشتر در جامعه خودنمایی می‌کند.

شاید شما هم در ماه‌های گذشته تبلیغات مربوط به‌ این نوع دستبندها و انگشترها را در سایت‌ها و وبلاگ‌های گوناگون و به ویژه در شبکه‌های ماهواره‌ای مشاهده کرده‌اید. محور اصلی تمامی‌ این تبلیغات درباره ترویج اصل فرهنگ پورنوگرافی است که برپایه وسایل جنسی، کتاب‌، نشریات و فیلم‌های مبتذل شکل گرفته و بدون داشتن ارزش هنری و استفاده مفید، صرفاً برای نمایش اعمال جنسی یا ترویج ارتباط نامشروع با جنس مخالف طراحی شده و باعث تحریک جنسی افراد می‌شود.

دستنبدها و انگشترهایی که‌ این روزها تبلیغات گسترده آن در شبکه‌های ماهوراه‌ای مشاهده می‌شود، در حقیقت ابزارتازه پورنوگراف‌ها برای ترویج فرهنگ سکسولاریته است که با شکل و شمایل متفاوت به بازار عرضه شده است. دستبند‌های محرک جنس مخالف با قیمت 100هزار تومان!

دستنبدها و انگشترهایی که‌ این روزها تبلیغات گسترده ن در شبکه‌های ماهوراه‌ای مشاهده می‌شود، در حقیقت ابزارتازه پورنوگراف‌ها برای ترویج فرهنگ سکسولاریته است که با شکل و شمایل متفاوت به بازار عرضه شده است. دستبند‌های محرک جنس مخالف با قیمت 100هزار تومان!

در حال حاضر دستبندهای محرک جنس مخالف، آن‌طور که در تبلیغات شبکه‌های ماهواره‌ای اطلاع‌رسانی می‌شود، بین 50 تا 100 هزارتومان به فروش می‌رسد. جالب ‌اینجاست که شبکه‌های ماهواره‌ای برای جذب مشتری و تحریک افراد به ویژه جوانان، در تبلیغات ‌این نوع دستنبد‌ها از برخی تصاویر زنان و دختران نیمه عریان استفاده می‌کنند و حتی در مواردی برخی سکانس‌‌های فیلم‌های پورنو را در لابه لای تبلیغات دستبند‌ها قرارمی‌دهند.

*جذب جنس مخالف با‌ایجاد پالس‌های عشقی!

آنطورکه پورنوگراف‌ها درتبلیغات دستبند‌ها و انگشترهای جنسی بیان می‌کنند،‌این وسایل در دو طرح زنانه و مردانه طراحی شده و همانند یک دستگاه بیسیم عمل می‌کند و در زمان پیدا کردن مکمل خود، اقدام به‌ ایجاد پالس‌های عشقی در این باره می‌کند تا جنس مخالف را به سمت فرد جذب کند.!

*شکلات مخصوصی برای تحریک جنس مخالف!

اما تمام ماجرا به ‌اینجا ختم نمی‌شود، پورنوگراف‌ها در ادامه هجمه غیراخلاقی خود گام تازه‌ای را برای تحریک جنسی جوانان برداشته‌اند. در ‌این برنامه هماهنگ و سازمان یافته، شکلات‌هایی تحت عنوان محرک جنسی تبلیغ و از مخاطب خواسته می‌شود تا با خرید و استفاده از ‌این شکلات‌ها از یک طرف قوای جنسی خود را افزایش دهد و از سوی دیگر جنس مخالف را به سمت خود جذب کند!

مدل انگشتر تحریک جنسی, تحریک جنسی, انگشتر تحریک جنسی, مدل انگشتر

مدل انگشتر تحریک جنسی
به موازات ‌اینگونه برنامه‌ها برای ترویج فرهنگ پورنوگرافی است که فیلم‌های آموزش روابط جنسی به راحتی از طریق ‌اینترنت قابل دریافت شده و همگان می‌توانند انوع فیلم‌های آموزش روابط جنسی، دوست‌یابی و تحریک و جذب جنس مخالف را مشاهده و دریافت کنند.

اما آنچه ‌این روزها از شواهد و تبلیغات ماهواره‌ای مشخص است، برنامه‌ریزی دقیق، اصولی و تاکتیک وارد سرشاخه‌های اصلی پورنوگرافی در جهان است که ‌این بار بازارهدف خود را کشورهای اسلامی‌ و به ویژه ‌ایران قرار داده‌اند.

دستنبد‌های غیر واقع برای ترویج فرهنگ سکسولالیته

به گفته دکتر احمد نیازی، روانشناس و استاد دانشگاه، پسر و دختر جوان به طور طبیعی و براساس نیاز غریضی به دنبال ارتباط با جنس مخالف است، البته‌این یک نیاز طبیعی است، اما باید بسیار هوشیار بود چرا که ‌این نیاز با کوچک‌ترین تحریکی بیدار می‌شود و کنترل نشدن آن باعث ‌ایجاد مشکلات مختلفی برای جوانان خواهد شد.

نیازی با بیان‌این مطلب می‌گوید: ‌اینکه افراد با استفاده از یک دستنبد شریک جنسی و یا فرد مورد علاقه خود را پیدا و به طرف خود جذب کنند، از اساس غیرواقع است.

به باوراین روانشناس، برنامه‌ریزان صنعت پورنوگرافی در ورای تبلیغ دستنبد به دنبال هدف دیگری هستند و آن هم نشان دادن تصاویر تحریک‌آمیز و درگیرکردن جوانان با مسائل جنسی غیرطبیعی است، به گونه‌ای که در تبلیغات وسایل جنسی در شبکه‌های ماهواره‌ای قبل ازمعرفی جنس و یا کالای مورد نظر، در بیشتر موارد تصویر یک زن و یا دختر به عنوان سکانس اول قرار می‌گیرد و درمرحله بعد کالای مورد نظر نمایش داده می‌شود.

در ماه های گذشته دستنبدها و انگشترهایی در بازار به فروش می‌رسد که به عنوان دستنبدهای محرک جنسی شناخته می‌شود و ‌این روزها تبلیغات گسترده‌ این دستبند‌ها در شبکه‌های ماهواره‌ای، سایت‌ها و وبلاگ‌های‌ اینترنتی مشاهده می‌شود. ‌این در حالی است که به باور کارشناسان، تبلیغ و گسترش استفاده از ‌این نوع وسایل ترویج پنهان فرهنگ پورنوگرافی است که در قالب دستبند و انگشتر در جامعه خودنمایی می‌کند

به تصریح وی، ابزارهای پورنوگرافی و تحریک جنس مخالف چه به واقع وجود داشته باشند و یا تنها برای تحریک جنس مخالف باشند، قرار گرفتن در برابر ‌این نوع تبلیغات مقاومت جنسی جوانان را به شدت کاهش می‌دهد و در کوتاه مدت جوان دچار مشکلات مختلفی روحی و روانی می‌شود.

بنابراظهارات‌این استاد دانشگاه، یک جوان زمانی که به بهانه کسب اطلاع درباره دستنبد‌های محرک جنس مخالف، به تماشای شبکه ماهواره‌ای می‌نشیند و یا وارد سایت و یا وبلاگ می‌شود، اولین تصویری که با آن مواجه می‌شود، تصاویر مبتذل و تحریک‌آمیز از زنان نیمه عریان است.

در حقیقت پورنوگراف‌ها، انگشتر و دستنبد‌های محرک غیرواقع را دستمایه ترویج فرهنگ مسهجن خود قرار داده‌اند./ 





تاریخ : یکشنبه 93/3/25 | 8:37 عصر | نویسنده : پرهام | نظرات ()

             درخواست قلعه نویی/ این قرمزپوش استقلالی می شود؟

سرمربی استقلال که روی کاپیتان پرسپولیس حساب کرده بود، حالا دستش در خط هافبک خالی شده و سفارش هافبک ملی پوش فولاد را کرده است.

 

 

درخواست قلعه نویی/ این قرمزپوش استقلالی می شود؟
پایگاه خبری پیک خبر:

امیرقلعه نویی برای لیگ چهاردهم حساب ویژه ای روی محمد نوری باز کرده بود اما با ماندن این بازیکن در پرسپولیس تمام نقشه هایش نقش برآب شد.

در پی این اتفاق سرمربی استقلال از علی نظری جویباری و بهرام افشارزاده خواسته به هرقیمت ممکن بختیار رحمانی را آبی پوش کنند.

ناگفته نماند پس از عدم حضورمحمد نوری در استقلال، امیر قلعه نویی هم تصمیم قطعی خود برای حفظ ایمان مبعلی در این تیم گرفت.

پیش از این شنیده می شد سرمربی استقلال برای نگه داشتن ایمان مبعلی دچار تردید شده است.

 






تاریخ : یکشنبه 93/3/25 | 8:30 عصر | نویسنده : پرهام | نظرات ()
در حاشیه آغاز تمرینات استقلال برای فصل جدید لیگ برتر

 






تاریخ : یکشنبه 93/3/25 | 8:28 عصر | نویسنده : پرهام | نظرات ()

روبن سریع‌ترین فوتبالیست تاریخ شد


روبن در دیدار برابر اسپانیا توانست علاوه بر زدن 2 گل رکورد سریع ترین فوتبالیست دنیا را نیز به نام خود ثبت کند.


 

هلند در یکی از دیدارهای شگفتی ساز جام جهانی موفق شد با نتیجه پرگل 5 بر یک اسپانیا را شکست دهد. در این دیدار روبن موفق شد گل چهارم تیمش را به زیبایی وارد دروازه اسپانیا کند.

به نقل از ایسنا، او در این صحنه موفق شد با سرعت 37 کیلومتر در ساعت رکورد سریع ترین بازیکن جهان را که در اختیار تئو والکات بود به نام خود ثبت کند.

فیفا در سال 2013 اعلام کرده بود، تئو والکات با سرعت 35.6 کیلومتر در ساعت توانست 100 متر را بدود و سریع ترین فوتبالیست جهان است.

در واقع روبن 7 کیلومتر در ساعت از راموس سریع تر دوید و توانست رکورد سریع ترین بازیکن جهان را به نام خود ثبت کند. راموس در این صحنه 30 کیلومتر در ساعت دوید.

 









تاریخ : یکشنبه 93/3/25 | 8:24 عصر | نویسنده : پرهام | نظرات ()
غش کردن ایتالیا در لیگ جهانی والیبال؟!
باخت مشکوک ایتالیا به لهستان در هفته چهارم لیگ جهانی والیبال موجب شد تا برخی کارشناسان از احتمال بروز تبانی در گروه نخست مسابقات ابراز نگرانی کنند و به قول بعضی ها احتمال دهند که این تیم به آن طرف غش کرده است!

به گزارش مرآت، در گروه A لیگ جهانی والیبال چهار تیم برزیل، ایتالیا، لهستان و ایران حضور دارند. پیش از آغاز این مسابقات کمتر کسی برای تیم ایران در برابر حریفان قدرتمندش شانس صعود قائل بود. با این حال بازی های تماشایی از تیم ملی والیبال ایران مقابل برزیل و کسب شش امتیاز از شش بازی نخست موجب شد تا بسیاری از نگاه ها متوجه این تیم شود.

 

طبق قوانین لیگ جهانی از گروه های A و B دو تیم به مرحله نهایی صعود می کنند. از آن جایی که ایتالیایی ها میزبان مرحله نهایی لیگ جهانی هستند از گروه A که این تیم در آن حضور دارد، سه تیم به مرحله نهایی می روند. حالا تیم ایران تا اینجا شش امتیاز کسب کرده و امید آن می رود تا با کسب 10 امتیاز از هفت بازی پیش رو با اقتدار به مرحله نهایی صعود کند.

 

اما بازی مشکوک ایتالیایی ها در هفته چهارم لیگ جهانی قدری معادلات را دستخوش تغییر کرد. ایتالیا در این دوره از مسابقات یک تیم رویایی در اختیار داشتند. آنها از هفت بازی نخست خود 19 امتیاز کسب کرده اند و از همین حالا با توجه به میزبانی در مرحله نهایی صعودشان قطعی است.

 

تیم ایتالیا در حالی به لهستان باخت که ترکیب خود را کاملا متحول کرده بود و با ترکیب اصلی خود جریان مسابقه را دنبال نکرد. نه زایتسف در لیست 12 نفره بوده و نه کوار و بیرارلی و پارودی و بقیه چهره های سرشناس. اگر ایتالیایی ها که 6 امتیاز از تیم ایران گرفته اند بخواهند به سایر حریفان ایران یعنی برزیل و لهستان راحت امتیاز بدهند، تیم ایران متضرر خواهد شد. اما اگر ایتالیا از برزیل و لهستان امتیاز بگیرد شانس ایران برای صعود به مرحله نهایی لیگ بیشتر می شود.

 

بازی ضعیف تیم ایتالیا مقابل لهستان و استراحت دادن به بازیکنان کلیدی این تیم اخبار گوناگونی را در این مورد سر زبان ها انداخته و موجب نگرانی کارشناسان شده است. اگر ایتالیا با همین نفرات ذخیره به ایران بیاید مشخص می شود که این تیم صرفا قصد استراحت دادن به نفرات اصلی اش را داشته اما اگر مقابل لهستان و برزیل تیم ذخیره را به زمین بفرستد و مقابل ایران با تمام قوا ظاهر شود، آنوقت است که باید به این تیم شک کرد.ایسنا






تاریخ : یکشنبه 93/3/25 | 8:23 عصر | نویسنده : پرهام | نظرات ()
تاریخ : یکشنبه 93/3/25 | 8:21 عصر | نویسنده : پرهام | نظرات ()

برگزیده خبرها




واکنش مایکروسافت به شایعه احتمال عرضه کرتانا برای iOS و اندروید دیروز در خبری به احتمال ارائه دستیار شخصی مایکروسافت، کرتانا (Cortana)، برای دو سیستم عامل رقیب یعنی اندروید و iOS ، پرداختیم.اکنون مایکروسافت به این خبر واکنش نشان داده و این موضوع را رد کرده است.در ادامه با گجت نیوز همراه باشید. ...
یکشنبه، 25 خرداد ماه، 1393   بازدید : 26 ادامه مطلب...



کشف کهنسال ترین سیاره بیگانه با امکان وجود حیات  سیاره Kapteyn b که فقط 13 سال نوری از زمین فاصله دارد، هم‌اکنون قدیمی‌ترین سیاره صخره‌ای شناخته‌شده در یک منطقه زیست‌پذیر به شمار می‌آید.این سیاره پنج برابر زمین جرم دارد و هر 48 روز یک بار حول ستاره والدش می‌چرخد. خود ستاره والد که Kapteyn نام دارد، سریع‌تر ?...
یکشنبه، 25 خرداد ماه، 1393   بازدید : 248 ادامه مطلب...



ماشین اسباب بازی تویوتا مجهز به یک کاپوت LED جذاب طی دو سال گذشته، تویوتا بر روی طرح‌های مفهومی مختلفی از خودروها کار می‌کرده است. در نمایشگاه‌های Tokyo Toy در سال‌های 2012 و 2013، این کمپانی به معرفی خودروی اسباب‌بازی Camatte پرداخته که به کودکان درک اولیه‌ای از کار با اتومبیل‌ها را می‌دهد. امسال، تویوتا ویژگی ?...
یکشنبه، 25 خرداد ماه، 1393   بازدید : 225 ادامه مطلب...



بزرگترین منابع آب دنیا در 642 کیلومتری سطح زمین قرار دارد! اغلب ما پوسته زیرین سطح زمین را دارای مواد مذاب که باعث آتشفشان های غول آسا می‌شوند تصور می‌کنیم، اما حالا دانشمندان به شواهدی رسیده‌اند که نشان از منبع عظیمی از آب (بیش از سه برابر کل آب‌ اقیانوس‌ها) در زیر زمین دارد! در ادامه با اخبار تکمیلی گجت نیوز را همراه...
یکشنبه، 25 خرداد ماه، 1393   بازدید : 502 ادامه مطلب...



اطلاعاتی جدید از گلکسی نوت 4 سامسونگ : وجود یک مدل با نمایشگر منحنی شکل و تایید نمایشگر  5.7 اینچی QHD اخیراً یکی از محصولات سامسونگ با کد محصول SM-N910A وارد هند شده است تا مراحل تست و ارزیابی های فنی و ساختاری را طی کند. از آنجاییکه Galaxy Note 3 با شماره مدل SM-N900 طراحی و تولید شده است، می توان حدس زد که شماره مدل فوق مربوط به گلکسی نوت 4 سامسونگ است. ...
یکشنبه، 25 خرداد ماه، 1393   بازدید : 409 ادامه مطلب...



بروزرسانی اندروید 4.4 کیت‌کت با رابط کاربری سنس 6 برای HTC One Max منتشر شد دارندگان اچ‌تی‌سی وان مکس در مالزی هم اکنون قادر به آپدیت گوشی خود به اندروید کیت‌کت 4.4 با رابط کاربری سنس 6 هستند و این امر در حالی‌ است که ساکنین سایر کشورها نیز به زودی از این آپدیت جدید، بهره خواهند برد. ...
یکشنبه، 25 خرداد ماه، 1393   بازدید : 337 ادامه مطلب...



نازک و نازکتر : 16 تا از نازک ترین تبلت های جهان با رونمایی سامسونگ از تبلت‌های سری S که برای اولین بار به صفحه نمایش بسیار عالی سوپر آمولد مجهز شده‌اند و نازکی بدنه بسیار کم 6.6 میلی‌متری، تصمیم گرفتیم همه تبلت‌های نازک اندام و شاخص را در کنار یکدیگر بگذاریم و آن‌هایی که نازکی بدنه‌ای کمتر از 8 میلی‌متر ...
یکشنبه، 25 خرداد ماه، 1393   بازدید : 648 ادامه مطلب...

منبع : گجت نیوز | gadgetnews.ir





تاریخ : یکشنبه 93/3/25 | 8:19 عصر | نویسنده : پرهام | نظرات ()

                  رفتن کی‌روش بعد از جام‌جهانی قطعی شد

یکی دیگر از مسوولین فدراسیون خبر از مخالفت وزارت ورزش و جوانان از تمدید قرارداد کی‌روش با فدراسیون فوتبال داد.



 

در حالی که تیم ملی لحظات حساسی را تا شروع اولین دیدارش در جام‌جهانی 2014 برزیل سپری می‌کند و همه مردم و ملی پوشان در استرس این بازی به سر می‌برند، حضور کی‌روش در تیم ملی پس از بازی‌های جام‌جهانی به طور کلی منتفی شد.
یکی از مسوولین فدراسیون فوتبال که سه سال پیش در آوردن کی‌روش به فوتبال ما نقشی اساسی ایفا کرد، درخصوص تمدید قرارداد کی‌روش با فدراسیون فوتبال در پاسخ به سوال خبرنگار بانک ورزش مبنی بر اینکه کی‌روش به مسوولین فدراسیون اولتیماتوم داده که تا پیش از دیدار فردا قراردادش را تمدید کنند، گفت: تا جایی که من از برزیل اطلاع دارم تا قبل از آن هم با کفاشیان صحبت کردم، فدراسیون راغب به تمدید قرارداد با کی‌روش نیست.
در همین حال یکی دیگر از مسوولین فدراسیون خبر از مخالفت وزارت ورزش و جوانان از تمدید قرارداد کی‌روش با فدراسیون فوتبال داد. از همین روی یکی دیگر از مسوولین وزارت ورزش این خبر را تایید و گفت: از آنجایی که امسال سال اقتصاد مقاومتی است، نباید هزینه‌های گزاف در فوتبال و حتی ورزش صورت دهیم. وزیر ورزش اعتقاد دارد با اعتماد به نیروهای بومی می‌توان به موفقیت‌های چشمگیری دست پیدا کنیم. برای همین در جلسه ای که با کفاشیان داشتیم به ایشان اعلام کردیم فعلا برای تمدید قرارداد کی‌روش تا پس از جام‌جهانی دست نگه دارد.
بنا بر این گزارش، حتی شنیده شده نصرالله سجادی دو ماه پیش با حسین فرکی مذاکراتی تلفنی داشته. هرچند که این خبر را فرکی در گفتگو با خبرنگار بانک ورزش تکذیب کرد.
اما اتفاق جالبی که روز گذشته رخ داد مذاکره نبی به نمایندگی از کفاشیان با کی‌روش بوده که در این جلسه بر سر تمدید قرارداد صحبت‌هایی شده که خبر آمده کی‌روش پیشنهاد مالی کفاشیان را نپذیرفته، چرا که این پیشنهاد تنها تا جام ملت‌ها با رقمی نزدیک به 400 هزار دلار بوده است.
همچنین مقام مسوول فدراسیون فوتبال از قطعی شدن عدم تمدید قرارداد با کی‌روش خبر داد و اعلام کرد: بعد از جام‌جهانی مسائلی در خصوص کی‌روش وجود دارد که فدراسیون فوتبال آن مسایل را افشا خواهد کرد. فقط این را بگویم که بحث‌های مالی آخرین دلیل نماندن کی‌روش است.


منبع خبر: سایت خبری خانه ورزش






تاریخ : یکشنبه 93/3/25 | 8:5 عصر | نویسنده : پرهام | نظرات ()
تاریخ درج خبر: 2014-06-15 01:50:12.0بازدید: 303

به گزارش دریچه خبر  برنامه تولید شده توسط علی فرهادی، دانشیار مهندسی و علوم رایانه و همکارانش موسوم به «یادگیری همه‌چیز در مورد همه چیز» (LEVAN) به جست‌وجو در میان میلیون‌ها کتاب و تصویر در اینترنت برای یادگیری همه جنبه‌های ممکن یک مفهوم پرداخته و سپس نتایج را به کاربران به شکل فهرست جامع و قابل مروری از تصاویر ارائه و به آنها در بررسی و درک سریع و دقیق موضوعات کمک می‌کند.

 

فرهادی اظهار کرد: این فناوری شامل کشف ارتباطات بین داده‌های متنی و بصری است. برنامه ما یاد می‌گیرد که مجموعه‌های غنی از عبارات را با پیکسلهای درون تصاویر ترکیب کند. این امر بدان معنی است که فناوری مذکور می‌تواند مثالهای مفاهیم خاص را با دیدن آن شناسایی کند.

 

این برنامه با مشاهده محتوای تصاویر بر روی اینترنت و شناسایی الگوهای خاص در سراسر آنها با استفاده از الگوریتم‌های تشخیص شیء، یاد می‌گیرد که کدام موارد با هم مرتبط هستند. در حقیقت برنامه مذکور با کتابخانه‌های تصویر آنلاین تفاوت دارد چرا که مجموعه‌ای غنی از عبارات را برای درک و برچسب‌گذاری تصاویر با محتویات و ترکیب پیکسل آنها بجای نمایش ساده کلمات زیرنویس ترسیم می‌کند.

 

کتابخانه موجود از حدود 175 مفهوم برخوردار است. دامنه مفاهیم موجود از «شرکت هواپیمایی» تا «پنجره» را در بر گرفته و شامل تعاریف «زیبا»، «صبحانه»،‌ «درخشان»، «سرطان»، «ابتکار»، «اسکیت سواری»،‌ «ربات» و نخستین ورودی محققان یعنی «اسب» است.

 

اگر مفهومی که به دنبال آن می‌گردید در فهرست این کتابخانه وجود ندارد، می‌توانید هر گونه عبارت جستجویی را وارد کرده و برنامه بطور خودکار به تولید فهرست جامعی حاوی تصاویر زیرشاخه مرتبط با مفهوم خواهد پرداخت. برای مثال جستجویی برای «سگ» مجموعه واضحی از زیرمجموعه‌های «سگ شی‌ هوا هوا»، «سگ سیاه»، «سگ در حال شنا»، «سگ ژولیده»، «سگ تازی»،‌ «بینی سگ»، «‌ظرف غذای سگ» و حتی «هات‌داگ» را ارائه خواهد داد.

 

این روش با جستجوی متن از میلیونها کتاب نوشته شده به زبان انگلیسی و موجود در کتابهای گوگل کار می‌کند و همه تکرارهای این مفهوم را در کل کتابخانه دیجیتال پیگیری می‌کند. سپس یک الگوریتم، کلماتی را که بصری نیستند فیلتر می‌کند. برای مثال در جستجو برای کلمه اسب، این برنامه همه کلمات دارای این مفهوم مانند اسب دونده، اسب سیاه، اسب در حال پرش و اسب سواری را نشان داده اما عباراتی مانند اسب من یا آن اسب را فیلتر می‌کند.

 

هنگامی که برنامه LEVAN یاد گرفت کدام عبارات مرتبط هستند،‌ یک جستجوی تصویری را در اینترنت آغاز کرده و به دنبال وحدتی در ظاهر عکسهای بازیابی شده می‌گردد.

 

محققان این برنامه را در ماه مارس یا چند مفهوم انگشت‌شمار آغاز کردند و اکنون با رشد آن، شاهد برچسب خوردن بیش از 13 میلیون تصویر با 65 هزار عبارت مختلف هستند.

 

در حال حاضر این برنامه در سرعت یادگیری یک مفهوم به دلیل نیروی محاسباتی مورد استفاده برای پردازش هر جستجو که گاهی تا 12 ساعت طول می‌کشد، با محدودیتهایی روبرو است. محققان در حال کار بر روی افزایش سرعت پردازش و قابلیتهای این برنامه هستند.

 

این پروژه به همراه یک مقاله مرتبط در نشست سالانه دید و تشخیص الگوی رایانه در کلمبوس، مرکز ایالت اوهایو ارائه خواهد شد.






تاریخ : یکشنبه 93/3/25 | 8:3 عصر | نویسنده : پرهام | نظرات ()
.: Weblog Themes By BlackSkin :.


پیچک

کد های زیبا سازی