سفارش تبلیغ
صبا ویژن

حاشیه های بازی ایران و نیجریه (عکس)

این نخستین مسابقه ایران در جام جهانی 2014 بود که با نتیجه تساوی صفر - صفر به پایان رسید. تعدادی از ایرانیان هم با حضور در استادیوم محل برگزاری مسابقه فوتبال، به تشویق تیم ملی ایران پرداختند.

 عصر ایران - مسابقه فوتبال تیم های ملی ایران و نیجریه دوشنبه شب به وقت تهران در جام جهانی برزیل برگزار شد. 

این نخستین مسابقه ایران در جام جهانی 2014 بود که با نتیجه تساوی صفر - صفر به پایان رسید.

تعدادی از ایرانیان هم با حضور در استادیوم محل برگزاری مسابقه فوتبال، به تشویق تیم ملی ایران پرداختند.

حاشیه های بازی ایران و نیجریه (عکس)

حاشیه های بازی ایران و نیجریه (عکس)

حاشیه های بازی ایران و نیجریه (عکس)

حاشیه های بازی ایران و نیجریه (عکس)

حاشیه های بازی ایران و نیجریه (عکس)

حاشیه های بازی ایران و نیجریه (عکس)

حاشیه های بازی ایران و نیجریه (عکس)

حاشیه های بازی ایران و نیجریه (عکس)

حاشیه های بازی ایران و نیجریه (عکس)

حاشیه های بازی ایران و نیجریه (عکس)

حاشیه های بازی ایران و نیجریه (عکس)

حاشیه های بازی ایران و نیجریه (عکس)

حاشیه های بازی ایران و نیجریه (عکس)

حاشیه های بازی ایران و نیجریه (عکس)

حاشیه های بازی ایران و نیجریه (عکس)

حاشیه های بازی ایران و نیجریه (عکس)

حاشیه های بازی ایران و نیجریه (عکس)





تاریخ : چهارشنبه 93/3/28 | 11:52 صبح | نویسنده : پرهام | نظرات ()

تمجید رسانه های آرژانتین و انگلیس
گلادیاتورهای ایران برابر نیجریه جنگیدند 
یکی از روزنامه های معتبر آرژانتینی پس از دیدار ایران با نیجریه نوشت: عبور از دفاع بتنی ایران، شاید ماموریتی غیرممکن برای مسی و دوستان وی باشد و اکنون به خوبی پی برده ایم که رویارویی با گلادیاتورهای ایران برای هر حریفی ایجاد هراس می کند.

   سه شنبه 27 خرداد 1393 - 20:05

»

 

فغانی داور چهارم انگلیس و اروگوئه 
کمیته برگزاری مسابقات جام جهانی 2014 فوتبال در برزیل، اسامی داوران سه دیدار از این رقابت ها را اعلام کرد که بر این اساس، علیرضا فغانی به عنوان داور چهارم دیدار تیم های انگلیس و اروگوئه انتخاب شد.
 
   سه شنبه 27 خرداد 1393 - 20:02

»

 

فرش جام جهانی رونمایی شد 
در مراسمی با حضور رییس کمیسیون امور اجتماعی و تشکل های اتاق بازرگانی ، صنایع ومعادن تهران از فرش جام جهانی در شهر فرش رونمایی شد.
 
   سه شنبه 27 خرداد 1393 - 19:59

»

 

پخش شادی طرفداران تیم ملی فوتبال ایران از شبکه های تلویزیونی برزیل 
شبکه های تلویزیونی برزیل ، شادی و جشن طرفداران تیم ملی فوتبال ایران قبل و بعد از بازی با نیجریه را چندین بار پخش کردند.
 
   سه شنبه 27 خرداد 1393 - 19:58

»

 

نگاه انتقادی به مسابقه ایران و نیجریه در برخی رسانه ها 
سایت ?الیوم? مصر نیز در خصوص این دیدار نوشت: دیدار دو تیم ایران برابر نیجریه با تساوی بدون گل به پایان رسید تا نخستین تساوی جام جهانی 2014 برزیل رقم خورد، دو تیم نمایش ضعیفی داشتند و شایسته پیروزی نبودند.
 
   سه شنبه 27 خرداد 1393 - 17:57

»

 

AFC از شاگردان کی روش تمجید کرد 
کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) از بازی ایران برابر نیجریه در جام جهانی تمجید کرد.
 
   سه شنبه 27 خرداد 1393 - 17:55

»

 

آنالیز فیفا از دیدار تیم های ایران و نیجریه 
فدراسیون بین المللی فوتبال( فیفا) ارزیابی عملکرد تیم ملی فوتبال ایران را در دیدار با نیجریه را اعلام کرد.
 
   سه شنبه 27 خرداد 1393 - 15:26

»

 

بازتاب بازی ایران ونیجریه در رسانه های عربی 
تساوی دیدار تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل نیجریه در جام جهانی 2014 برزیل، بازتاب های مختلفی در رسانه های عرب زبان داشت . اغلب این رسانه ها مسابقه دو تیم را ضعیف توصیف کردند.
 
   سه شنبه 27 خرداد 1393 - 11:18

»

 

دیدار ایران و آرژانتین را پیش‌بینی کنید 
مخاطبان محترم سایت می‌توانند نتیجه دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و آرژانتین را پیش ‌بینی کنند.
 
   سه شنبه 27 خرداد 1393 - 09:56

»

 

قوچان نژاد: به خوبی تاکتیک های کادر فنی را به اجرا گذاشتیم 
مهاجم تیم ملی ایران، گفت: به خوبی تاکتیک های کادر فنی رادر زمین به اجرا گذاشتیم و اگر کمی دقت می کردم به پیروزی می رسیدیم.
 
   سه شنبه 27 خرداد 1393 - 08:41

»

 

تیموریان: می توانستیم برنده باشیم 
هافبک تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به توان بالای ملی پوشان کشورمان گفت: حتی توانایی رسیدن به پیروزی و کسب 3 امتیاز را داشتیم.
 
   سه شنبه 27 خرداد 1393 - 08:40

»

 

خسرو حیدری: تساوی مقابل تیم بزرگ نیجریه دلچسب بود 
مدافع تیم ملی فوتبال ایران گفت: تساوی مقابل تیم بزرگ نیجریه در نخستین دیدارمان در جام جهانی 2014 برزیل دلچسب بود.
 
   سه شنبه 27 خرداد 1393 - 08:37

»

 

دروازه بان نیجریه: مثل همیشه نبودیم/ایران راه های نفوذ را بسته بود 
دروزاه بان تیم ملی نیجریه با اشاره به اینکه بازیکنان نماینده آفریقا نمایش همیگشی خود را در زمین اجرا نکردند، گفت: روزی خوبی نداشتیم و انتظاری را که از ما می رفت، نتوانستیم براورده کنیم.
 
   سه شنبه 27 خرداد 1393 - 08:34

»

 

نکونام: با تساوی مقابل نیجریه شانس صعود پیدا کردیم 
کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به عملکرد مطلوب تیم کشورمان مقابل نیجریه گفت: با تساوی در این مسابقه شانس صعود به مرحله بعد را پیدا کردیم.
 
   سه شنبه 27 خرداد 1393 - 08:27

»

 

پولادی: یک تیم 80 میلیون نفری بودیم 
مدافع تیم ملی فوتبال ایران گفت: ایران در مسابقه مقابل نیجریه یک تیم 80 میلیون نفری بود چون دعای خیر یک ملت را پشت سر خود داشتیم.
 
   سه شنبه 27 خرداد 1393 - 08:23

»

 

برتری یاران کلینزمن مقابل پدیده قاره آفریقا 
تیم فوتبال آمریکا در رقابت های جام جهانی 2014 موفق شد با نتیجه دو بر یک غنا را شکست دهد.
 
   سه شنبه 27 خرداد 1393 - 08:16

»

 

شادی مردم پس از تساوی ایران مقابل نیجریه 
بسیاری از اهالی شهر تهران پس از تساوی تیم ملی فوتبال ایران مقابل نیجریه در جام جهانی 2014 برزیل در خیابان های پایتخت به شادی پرداختند.
 
   سه شنبه 27 خرداد 1393 - 02:39

»

 

هافبک نیجریه: ایرانی ها بازی را به خوبی کنترل کردند 
هافبک تیم ملی نیجریه که در پایان دیدار مقابل ایران به عنوان بهترین بازیکن میدان معرفی شد، گفت: ملی پوشان ایران بازی را به خوبی کنترل کردند و اجازه ندادند نیجریه به گل برسد.
 
   سه شنبه 27 خرداد 1393 - 02:38

»

All 






تاریخ : سه شنبه 93/3/27 | 10:42 عصر | نویسنده : پرهام | نظرات ()

 

  • خادم: کی روش برنده اصلی مسابقه با نیجریه است

    معاون حقوقی، پارلمانی و امور استان های وزارت ورزش برنده اصلی نخستین بازی تیم ملی فوتبال ایران برابر نیجریه در جام جهانی 2014 را مدیریت کارلوس کی روش سرمربی پرتغالی دانست و گفت: امکان صعود تیم ملی ایران دور از دسترس نیست. امیررضا خادم ظهر، مسابقه تیم ملی فوتبال ایران را متفکرانه دانست و افزود: کادر فنی و بازیکنان تا آنجایی که توان داشتند با بهره گیری از موقعیت های مناسب بازی خوبی به نمایش گذاشتند، البته با کمی درایت امکان گل زدن به تیم حریف نیز وجود داشت.خادم در ادامه به مدیریت کارلوس کی روش سرمربی توانمند پرتغالی هم اشاره کرد وگفت: وی سرمربی بزرگ و بسیار فهیمی است زیرا دنیای فوتبال نسبت به مربیگری او حساب ویژه ای باز می کند...

  • آقاجانیان: قصد داشتیم زمانی که نیجریه خسته شد حملات‌مان را انجام دهیم

    دستیار کارلوس کی‌روش گفت: ما ابتدا قصد داشتیم بازیکنان نیجریه خسته شوند و پس از آن حملات خود را انجام دهیم. مارکار آقاجانیان در خصوص تساوی بدون گل تیم ملی مقابل نیجریه اظهار داشت: ما برای لحظه به لحظه این بازی برنامه داشتیم، بازیکنان طبق خواسته‌های کی‌روش پیش رفتند و در نیمه اول قصد داشتیم بازی را کنترل کنیم و در نیمه دوم به گل برسیم.وی ادامه داد: بازیکنان نیجریه بازیکنانی سرعتی و قدرتی هستند که باید آنها را کنترل می‌کردیم، ما هم این کار را انجام دادیم و هنگامی که آنها خسته شدند تلاش‌مان را بیشتر کردیم و حملات بیشتری روی دروازه آنها انجام دادیم، همه چیز خوب بود اما در ضربات پایانی اگر کمی دقت می‌کردیم می‌توانستیم پیروز میدان باشیم...

  • ریو فردیناند : کارلوس کروش فوتبال ایران را متحول کرده است

    نیجریه در حالی در اولین دیدار جام برابر ایران به تساوی بدون گل رسید که در خیلی از دقایق بازی نمایش ضعیفی از خود ارائه داد. ریو فردیناند که یکی از کارشناسان اختصاصی بی‌بی‌سی برای جام جهانی 2014 است، پس از پایان این دیدار گفت: نیجریه توپ و میدان را در این دیدار در اختیار داشت اما بازیکنان این تیم در خط حمله نمایش بسیار بدی از خود نشان دادند و یکی از ضعیف‌ترین بازی‌های خودشان را به نمایش گذاشتند. نیجریه نتوانست از قدرت خود استفاده کند و توپ‌هایی که در خط هافبک در اختیار داشت را به گل تبدیل کندفردیناند در ادامه گفت: نیجریه فکر می‌کرد به راحتی می‌تواند سه امتیاز این دیدار را به دست آورد، به همین خاطر بازیکنان این تیم عجول بودند. ایران حریفی که نیجریه فکر می‌کرد نبود و توانست بازی خوبی به نمایش بگذارد...

  • همدانی: کی‌روش مربی بزرگی است

    مربی تیم فوتبال استقلال گفت:‌ کی‌روش مربی بزرگی است و سال‌ها تجربه حضور در اروپا را دارد. ستار همدانی در خصوص عملکرد تیم ملی فوتبال ایران در نخستین دیدارش در رقابت‌های جام جهانی برابر نیجریه اظهار داشت: تیم ملی با توجه به سابقه‌ای که داشت می‌خواست در گام اول گل نخورد و نیم نگاهی هم به ضد حملات داشت اما اگر هدف تیم ملی این بوده باید ابزار لازم را در اختیار داشته باشد. ابزار لازم سرعت بود که متاسفانه تیم ملی آن را در اختیار نداشت و به همین دلیل در ضد حملات موفق ظاهر نشد. وی ادامه داد: بازی کردن حاج‌صفی در پشت مهاجمان کمی برایم عجیب بود. احسان پتانسیل خوبی دارد اما سرعت کافی برای انتقال دفاع به حمله را ندارد. در مجموع اگر باهوش‌تر بازی می‌کردیم می‌توانستیم نیجریه را شکست دهیم. مربی تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: کی‌روش مربی بزرگی است و سال‌ها در اروپا حضور داشته و تجربه بالایی دارد...

  • تشویق شدید نکونام و کی‌روش

    کاپیتان تیم ملی کشورمان پیش از آغازی تیم‌های ملی ایران و نیجریه به شدت تشویق شد. پیش از آغاز بازی تیم‌های ملی ایران و نیجریه موج مکزیکی در ورزشگاه به راه افتاده که این اتفاق باعث دادن جلوه خاصی به ورزشگاه بایکسدا شد.* دوربین عنکبوتی پس از چک شدن به کار افتاد. همچنین آب پاش‌های درون زمین مشغول آبیاری چمن ورزشگاه هستند.* تماشاگران به شدت جواد نکونام را تشویق کردند که او هم به ابراز احساسات آنها پاسخ داد. همچنین کارلوس کی‌روش، اشکان دژاگه، مسعود شجاعی و رضا قوچان‌نژاد هم بارها از سوی تماشاگران تشویق شدند.

  • کی روش آخرین توصیه های فنی را به ملی پوشان گوشزد کرد

    در حالی که کمتر از 4 ساعت به آغاز دیدار تیم های ملی ایران و نیجریه در جام جهانی باقی مانده کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی به مدت 30 دقیقه آخرین توصیه های فنی را به ملی پوشان گوشزد کرد و قرار است تیم ملی ایران ساعت 14:10 به وقت محلی (دو ساعت قبل از شروع بازی) از هتل محل اقامت خود به سمت ورزشگاه بایشادا حرکت کند. کارلوس کی روش ساعت 12:00 به وقت محلی در جلسه ای 30 دقیقه ای آخرین نکات فنی را به بازیکنان گوشزد کرد و ترکیب اصلی تیم را هم برای دیدار مقابل نیجریه اعلام کرد. اتوبوس تیم ملی ساعت 14:10 از هتل محل اقامت خود به سمت ورزشگاه بایشادا حرکت می کند. دیدار دو تیم راس ساعت 16:00 به وقت محلی (13:30 به وقت) تهران برگزار خواهد شد.بعد از پایان بازی اتوبوس تیم ملی مستقیم به فرودگاه می‌رود تا بازیکنان و کادر فنی به سائوپائولو برگردند.

  • تمجید ستاره‌های ایران از کی‌روش

    در آستانه اولین دیدار تیم ملی ایران در جام جهانی 2014 سایت فیفا در گزارشی به تمجید از سرمربی پرتغالی این تیم پرداخته است. سایت فیفا در گزارشی به تمجید از کارلوس کی‌روش پرداخته و نظر ستاره‌های تیم ملی ایران را درباره شیوه مربیگری این مربی 61 ساله جویا شده است. در ابتدای این گزارش آمده است: کارلوس کی‌روش در ماه آوریل سال 2011 با یک هدف هدایت تیم ملی ایران را قبول کرد: «اینکه ایران را به جام جهانی برگرداند، اتفاقی که در جام جهانی 2010 رخ نداد». کی‌روش این مأموریت را به شیوه‌ای قابل قبول انجام داد و به عنوان صدرنشین گروه A‌ آسیا در مرحله انتخابی جواز حضور در جام جهانی را کسب کرد، آن هم با شکست کره جنوبی در خانه این تیم. درپی این اتفاق کی‌روش به یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌ها در میان مردن ایران تبدیل شد...

  • حیدری: با کی‌روش استانداردهای فوتبال ما در حال پیشرفت بوده است

    بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران در گفت‌وگو با سایت فیفا به تمجید از کارلوس کی‌روش پرداختند. زمانی که کارلوس کی‌روش در آوریل 2011 هدایت تیم ملی فوتبال ایران را به دست گرفت تنها یک چیز در سر داشت و آن هم رساندن این تیم به جام جهانی 2014 برزیل بود. تیم ملی ایران در نهایت در گروه A رقابت‌های راهیابی به جام جهانی موفق شد رتبه نخست را کسب کند و در دیدار پایانی توانست با یک گل در خاک کره جنوبی به پیروزی رسیده و بلیت خود برای حضور در برزیل را رزرو کند. در نتیجه کی‌روش به مردی محبوب در ایران بدل شد. هواداران که از صعود ایران خوشحال بودند به تمجید از سرمربی پرتغالی خود در جشن صعود ایران که در ورزشگاه آزادی برگزار شد پرداختند زیرا نتوانسته بودند در جام جهانی پیشین حضور داشته باشند...

  • کی‌روش از استراتژی مورینیو استفاده کرد

    سرمربی تیم ملی فوتبال ایران از استراتژی هموطن خود پیش از رویارویی با نیجریه استفاده کرد. دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و نیجریه از مرحله گروهی جام جهانی 2014 برزیل امشب و از ساعت 23 و 30 دقیقه به وقت تهران آغاز خواهد شد. سایت foxnews در تحلیل کوتاهی از تیم ملی و سرمربی ایران نوشت: کارلوس کی‌روش که سعی دارد فشار را از روی بازیکنانش بردارد تاکید کرده هیچ تیمی در جام جهانی روی ایران حساب نکرده و این تیم همچنان ناشناخته مانده که این موضوع کمک بزرگی به آنها است. این مربی پرتغالی روز گذشته همچنین اعلام کرده که تحریم‌ها باعث شده تیمش ضربه‌های زیادی بخورد اما آرزوهای بزرگی در جام جهانی دارد. کی‌روش پیش از رویارویی تیمش با نیجریه از استراتژی ژوزه مورینیو، هموطن‌اش که هدایت چلسی انگلیس را به دست دارد استفاده کرد...

  • کشی: اگر همه مردان کی‌روش هم دفاع کنند، راه خودمان را می‌رویم

    سرمربی تیم ملی فوتبال نیجریه گفت: اگر کی‌روش همه مردانش را هم در دفاع قرار دهد ما راه خود را برای رسیدن به نتیجه ادامه می‌دهیم?‎‎. استفان کشی پس از تمرین امروز تیم ملی نیجریه در نشست خبری در پاسخ به این سئوال که چقدر اعتقاد دارید مربیان آفریقایی می‌توانند موفق باشند، اظهار داشت: فکر می‌کنم به اندازه کافی به دیگران فرصت داده‌ایم ?‎. ?باید ببینیم خودمان چکار می‌توانیم بکنیم. مهم این است که یک تیم به جام جهانی برود و ?بعد باید دید چکار می توان بکند.? ?این اشتباه است که فکر کنیم ما نمی توانیم به نتیجه برسیم‎. بسیاری از مربیان موجب افتخار خودشان و آفریقا بوده‌اند و اگر فرصت داده شود، می‌توانند این کار را انجام دهند.وی در مورد اینکه کی‌روش وی را بهترین فرد در تیم ملی نیجریه نامیده، گفت: خیلی خوب است که این صحبت شده‎ است...

  • ترفند کی‌روش برای فریب نیجریه‌ای‌ها و تمرکز روی حقیقی

    کارلوس کی‌روش 10 بازیکن را در تمرین امروز تیم ملی از سایرین جدا کرد. در تمرین امروز (یکشنبه) به وقت محلی تیم ملی کشورمان، پژمان منتظری، مهرداد بیت‌آشور، امیرحسین صادقی، علیرضا جهانبخش، هاشم بیک‌زاده، جواد نکونام، اشکان دژاگه، احسان حاج صفی، بختیار رحمانی و کریم انصاری‌فرد 10 بازیکنی بودند که به دستور کی‌روش، سرمربی تیم ملی کشورمان با کاوری رنگی و متمایز از سایر بازیکنان به تمرین پرداختند.علت این امر مشخص نبود اما برخی براین باور بودند که سرمربی تیم ملی کشورمان قصد فریب خبرنگاران نیجریه‌ای که برای پوشش خبری به محل تمرین تیم ملی ایران آمده بودند را دارد و او با این کار می‌خواهد ترکیب اصلی تیم ملی برای بازی فردا لو نرود چرا که در این ترکیب خبری از تیموریان و قوچان‌نژاد نبود...

  • کی روش: چند سورپرایز خواهیم داشت

    سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در فاصله یک روز مانده تا نخستین دیدار تیمش در بیستمین دوره مسابقات جام جهانی گفت: ما به جام جهانی آمده ایم تا ثابت کنیم که شایستگی حضور در جام جهانی را داریم. برای این کار سختی های زیادی کشیده ایم اما نه یک سورپرایز بلکه چندین سورپرایز در طول مسابقات خواهیم داشت و امیدوارم بتوانیم طوری بازی کنیم که با افتخار به ایران برگردیم. کارلوس کی روش در نشست خبری قبل از دیدار با نیجریه در سالن کنفرانس خبری ورزشگاه " بایشادا" شهر کوریتیبا ضمن بیان این مطلب افزود: از طرف تیم ملی فوتبال ایران به همه رسانه‌ها خوش آمد می گویم. ما سفر طولانی را پشت سرگذاشتیم تا اینکه بتوانیم خود را به جام جهانی برسانیم. از کار خودمان راضی هستیم برای آماده سازی جام جهانی. با وجود همه مشکلاتی که داشتیم به جام جهانی رسیدیم...

  • ادعای هواداران ایرانی: کفاشیان گفت کی‌روش در ایران نمی‌ماند!

    هواداران تیم ملی فوتبال ایران در برزیل مدعی شدند؛ رئیس فدراسیون فوتبال اعلام کرده کی‌روش بعد از جام جهانی در ایران نمی‌ماند!. برخی از تماشاگران تیم ملی فوتبال ایران که مقابل هتل تیم ملی در شهر کوریتیبا حضور داشتند مدعی شدند که علی کفاشیان در گفت‌وگویی که با آنها داشته اعلام کرده کی‌روش به احتمال 90 درصد پس از جام جهانی در ایران نمی‌ماند اما اگر تیم ملی به دور بعد جام جهانی صعود کند با توجه به فشار افکار عمومی احتمال تمدید قرارداد کی‌روش وجود دارد.همه این‌ها در حالی است که اگر تیم ملی از گروه خود صعود نکند با توجه به مشکلات مالی زیادی که وجود دارد، قرارداد کی‌روش تمدید نمی‌شود.

  • کروش: شک ندارم که می توانیم نیجریه را ببریم

    هدف غافلگیری است. قرار است نیجریه ای‌ها جلو بیایند و به امید بردی ساده به دروازه ایران بتازند انا فقط کافی است یک توپ را از دست بدهند!. تنها یک روز تا روز سرنوشت. کارلوس مثل ژنرال های ارتش بین سربازانش قدم می زند و در میان تعدد دستیارانش انگار از همه سان می بیند. او پشت درهای بسته ، همه آنچه را که لازم بوده به شاگردانش گفته. چه برای بیرون زمین و چه برای لحظه لحظه مسابقه:« من فکر همه جا را کردم. همه چیز تمرین شده. از یک سال قبل که می گفتم باید این برنامه اجرا شود ، فکر لحظه به لحظه کاری را که قرار بود انجام دهیم ، کرده بودم و حالا آرامش دارم.»بازی آخر تیم ملی پشت درهای بسته ، همه آن چیزی است که سرمربی برایش اهمیت داشته . او با آن بازی توانسته بازی یک هفته بعدش را ترسیم کند. اگرچه حالا درباره آن بازی می گوید:« آن بازی برای هفته قبل بود. آن ماکتی از بازی اصلی ماست...

  • گاسپار: از مربی بلندپروازی چون کی‌روش خیلی چیزها آموختم

    مربی دروازه‌بان‌های تیم ملی کشورمان عنوان کرد در طول مدتی که با کارلوس کی‌روش همکاری داشته از او چیزهای بسیاری آموخته است. دن گاسپار که بیش از 3 سال است که به عنوان دستیار کارلوس کی‌روش و به عنوان مربی دروازه‌بان‌های تیم ملی ایران مشغول به فعالیت است در آستانه دیدار تیم ملی ایران مقابل نیجریه از مرحله گروهی جام جهانی 2014 برزیل گفت: در طول بیشتر از 3 سالی که در در ایران بوده‌ام نه‌ تنها هیچ مشکلی بابت ملیت پرتغالی- آمریکایی‌ام نداشته‌ام بلکه تحت‌تأثیر میهمان‌نوازی و مهربانی ایرانیان هم قرار گرفتم.مربی دروازه‌بان‌های تیم ملی که در ماه آوریل 2011 به تیم ملی ایران اضافه شد، اظهار داشت: از مربی بلندپرواز و جزئی‌نگری همچون کی‌روش خیلی چیزها آموختم و در این مدتی که با هم همکاری کردم بی‌قید و شرط به یکدیگر اعتماد کرده‌ایم...

  • کِشی: خطرناک‌ترین سلاح ایران سرمربی باتجربه‌اش است

    سرمربی تیم ملی فوتبال نیجریه، همتای پرتغالی خود در ترکیب تیم ملی ایران را بزرگ‌ترین تهدید برای تیمش در رویارویی عقاب‌ها با مردان کی‌روش در جام جهانی 2014 دانست. استفن کِشی، سرمربی تیم ملی نیجریه در آستانه اولین دیدار تیمش در جام جهانی 2014 که مقابل تیم ملی ایران است گفت‌وگویی با سایت فیفا انجام داده است که بخش‌هایی از آن را در ادامه می‌خوانید: فیفا:‌اولین بازی نیجریه در جام جهانی برابر تیم ملی ایران است، تیمی که مربی‌اش تجربه فراوانی دارد. نظرت درباره تیم ملی ایران چیست؟ فکر می‌کنم مربی باتجربه ایران خطرناک‌ترین سلاح این تیم در جام جهانی است. کی‌روش مربی بسیار باتجربه‌ای است و فوتبال را به خوبی می‌شناسد. برای بازی برابر ایران ما باید حسابی تمرکز داشته باشیم. ما ایران را دست‌کم نخواهیم گرفت، چون آنها هم ما را دست‌کم نخواهند گرفت...

  • کروش گلرهای ایران را شوت گیر کرد؛ شوت‌هایی با سرعت 150 کیلومتر!

    سرمربی تیم ملی تمرینات ویژه ای را برای دروازه بان های ایران در نظر گرفته است. نیجریه تیم شوتزنی است. فقط لازم است تیم مقابل پشت محوطه جریمه به آنها فضا بدهد تا هافبک‌ها و مهاجم‌های این تیم با شوتزنی، دروازه حریف را به خطر بیندازند.کروش پس از آنالیز کامل بازی‌های این تیم، شدیداً حواسش به این موضوع است. او و دن گاسپار مربی دروازه‌بان‌های تیم‌ملی برای اینکه بتوانند رحمان احمدی، علیرضا حقیقی یا دانیال داوری را آماده شوت‌‌گیری کنند، اخیراً دستگاهی به تمرین تیم‌ملی آورده‌اند که مثل بازیکنان حرفه‌ای، به سمت گلرها شوتزنی می‌کند.کار با این دستگاه هم به آن شکل است که دن گاسپار در زمان تمرین شوتزنی، مدام در آن توپ می‌گذارد و دستگاه به سمتی غیر قابل پیش‌بینی شوتزنی می‌کند اما مهمترین نکته، قدرت شوتزنی این دستگاه است که به نوعی، قدرت شوت‌های بازیکنان نیجریه را تداعی می‌کند...

  • واکنش آیت‌اللهی به درخواست کی‌روش قبل از بازی با نیجریه

    نایب رئیس نخست فدراسیون فوتبال ایران با بیان اینکه کارلوس کی‌روش درخواستی برای تمدید قراردادش قبل از بازی با نیجریه نداشته، گفت: بازیکنان تیم ملی برای بازی با نیجریه و شروع کارشان در جام جهانی برزیل لحظه شماری می‌کنند. هادی آیت‌اللهی ، درباره آخرین شرایط تیم ملی فوتبال ایران برای بازی مقابل نیجریه در جام جهانی برزیل، با بیان مطلب فوق اظهار کرد: بازیکنان تیم ملی در آمادگی کامل هستند. آنها تمریناتشان را مرتب انجام داده و برای بازی با نیجریه لحظه شماری می‌کنند.وی در ادامه افزود: امیدواریم بازیکنان تیم ملی که متحمل زحمات زیادی شده‌ و خودشان را به آمادگی رسانده‌اند، بازی قابل قبولی برابر نیجریه به نمایش بگذارند. من به شخصه امید زیادی به نتایج قابل قبول تیم ملی در برزیل دارم...

  • دستیار سابق کروش:او تیمش را آماده جام جهانی کرده

    سایت بلیچر ریپورت در گزارشی به قلم مارکوس جرج به مشکلات تیم ملی برای آماده سازی جام جهانی اشاره کرده است. اکثر نکات این گزارش مواردی است که قبلا بارها به آن اشاره شده اما حرفهای میک مک درموت مربی بدنساز سابق تیم ملی درباره مشکلاتی که کی روش با آن دست و پنجه نرم کرده، جالب است.مک درموت که خیلی زود از تیم ملی ایران جدا شد، گفته: کارلوس باید موانعی را پشت سر می گذاشت که هیچ کس باور نمی کند. با اینکه رابطه او با فدراسیون فوتبال ایران خوب بود اما آنها سر کوچکترین مسائلی با هم بحث می کردند. در سایر کشورها خبری از این بحث‌ها نیست و مربی تیم تمام انرژی اش را روی آماده کردن تیمش می گذارد...

  • اظهار نظر جالب کی‌روش درباره نیجریه

    سرمربی تیم ملی کشورمان که بارها به اهمیت دیدار با نیجریه تأکید کرده این بار اظهارنظری جالب در خصوص این تیم کرد. تیم ملی فوتبال کشورمان دوشنبه شب در نخستین دیدار خود از گروه F جام جهانی 2014 برزیل در ورزشگاه بایکسادا شهر کوریتیبا به مصاف نیجریه می‌رود. سرمربی تیم ملی کشورمان قهرمان آفریقا را یکی از شانس‌های کسب مدال در این تورنمنت معتبر می‌داند.کارلوس کی‌روش، سرمربی ایران گفت: جام بیستم می‌تواند نسبت به 19 دوره گذشته جام جهانی متفاوت‌تر باشد. آلمان و برزیل تیم‌های همیشه مدعی در کنار آرژانتین و اسپانیا اینجا حضور دارند ولی نمی‌توان از نام تیم‌هایی همچون هلند، پرتغال، ایتالیا، اروگوئه یا اکوادور و نیجربه به سادگی گذشت. یکی از این تیم‌ها توانایی رقابت برای کسب مدال را دارد...

  • شاگردان کی‌روش برزیل را دید زدند!

    بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران بازی افتتاحیه جام جهانی را تماشا کردند. به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، با صلاحدید کادر فنی تیم ملی فوتبال ایران، بازیکنان و اعضای کادر فنی دیدار افتتاحیه جام جهانی بین تیم‌های برزیل و کرواسی را به صورت دسته جمعی تماشا کردند.

  • کی‌روش: آماده استفاده از اشتباهات حریف‌مان هستیم

    سرمربی پرتغالی تیم ملی کشورمان از اهمیت بازی نخست در مرحله گروهی جام جهانی 2014 برزیل گفت و تاکید کرد که ایران آماده استفاده از اشتباهات حریفان است. کارلوس کی‌روش که شاگردانش در گروه F جام جهانی 2014 به ترتیب باید با نیجریه، آرژانتین و بوسنی‌وهرزگوین مصاف کنند، گفت: مهمترین بازی برای ایران بازی اول مقابل نیجریه است.وی افزود: برای ما فرقی نمی‌کند مقابل آرژانتین بازی می‌کنیم یا برابر اندونزی و ژاپن چون به صورت تیمی بازی می‌کنیم. باید با رقبای خود به یک شکل به رقابت بپردازیم و نباید چیزی کم‌ بگذاریم. هیچ تیم کاملی هم در جهان وجود ندارد. ما در جریان بازی باید در موقع مناسب در جای لازم باشیم.سرمربی پرتغالی تیم ملی تصریح کرد: هدف ما کاملاً واضح و ساده است؛ اگر حریفان ما مرتکب اشتباه شوند آماده استفاده از آنها هستیم...

  • مناجاتی: سیستم بسته کی‌روش می‌تواند به کمک ما بیاید

    سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید ملی‌پوشان ایران مقابل آرژانتین می‌توانند بازی بهتری را از خود نمایش دهند. مهدی مناجاتی خاطر نشان کرد: مطمئنا آرزوی هر ایرانی موفقیت تیم ملی کشورش در جام جهانی است و از یاد نبریم ما همیشه از نشدن‌ها، شدن‌ها را به ارمغان آورده‌ایم. پیروزی‌های ایران مقابل استرالیا، آمریکا و یا دیدارهای مشابه همگی نشان از آن دارد که ایران می‌تواند در لحظات حساس بهترین نتیجه را بگیرداو در مورد شرایط تیم ملی ایران در گروه خود نیز اظهار کرد: برخی تیم‌های هم گروه ایران در جام جهانی 2014 را ساده فرض می‌کنند و در این میان آرژانتین را از پیش برنده می‌دانند، در صورتی که این برداشت نادرست است. اتفاقا تیم ملی ایران در مقابل تیم آرژانتین که تیمی تاکتیکی است بهتر بازی می‌کند و در مقابل تیم‌های قدرتی و پربرخورد کمی به مشکل برمی‌خورد...

  • ادموندو: ایران را نمی‌شناسم اما کی‌روش قابل احترام است

    بازیکن پیشین تیم ملی برزیل از کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان به عنوان یک مربی قابل احترام یاد کرد. ادموندو، بازیکن پیشین تیم ملی برزیل در مورد حضورش در ورزشگاه کورینتیانس اظهار داشت: قرار است که من دیدار افتتاحیه جام جهانی بین تیم‌های برزیل و کرواسی را برای یک شبکه تلویزیونی تفسیر کنم.وی در پاسخ به این پرسش که تیم ملی کشورش را چگونه ارزیابی می‌کند، عنوان کرد: امروز مشخص می‌شود که وضعیت تیم ملی ما چگونه است. بازی اول ما برابر کرواسی است و قطعا امیدوارم که در بازی امروز پیروز شویم و همچنین در پایان جام هم بتوانیم به قهرمانی برسیم. این آرزوی تمام مردم برزیل است اما باید دید چه اتفاقی می‌افتد.بازیکن پیشین تیم ملی برزیل در مورد شناختش از ایران اظهار داشت: من از ایران شناختی ندارم اما کی‌روش را می‌شناسم. او مربی شناخته شده و قابل احترامی است...

  • کروش: سفت تر بازی کنید، من مردان جنگجو می خواهم

    کارلوس کروش برای بازی با نیجریه «مردان جنگجو» می خواهد. اولین حریف ایران از هر نظر، شرایط بهتری نسبت به ایران دارد. فیزیک بازیکنان نیجریه بسیار قوی است و کروش هم نگران است همین اختلاف، باعث شکست ایران شود. او در اردوهای اخیر تیم ملی تلاش کرد تا قدرت بدنی بازیکنان را افزایش دهد. کروش این روزها در اردوی تیم ملی هم مدام وضعیت بدنی بازیکنان از جمله استقامت آنها را چک می کند. هر چند زمان زیادی تا بازی با نیجریه باقی نمانده است اما هنوز بعضی از بازیکنان تیم ملی نتوانسته اند انتظارات کروش را برآورده کنند. کارلوس کروش برای حل این مشکل راهکار دارد. او در روزهای اخیر تلاش کرده تا انگیزه بازیکنان را با حرف هایش دو چندان کند. مربی پرتغالی که یک روانشناس هم به حساب می آید، در جلسات متعددی که با بازیکنان داشته، حرف هایش را زده است. او در یکی از جلسات رو به آنها گفته: «سفت تر بازی کنید، با قدرت...






تاریخ : سه شنبه 93/3/27 | 7:27 عصر | نویسنده : پرهام | نظرات ()

خادم: کی روش برنده اصلی مسابقه با نیجریه است

  • معاون حقوقی، پارلمانی و امور استان های وزارت ورزش برنده اصلی نخستین بازی تیم ملی فوتبال ایران برابر نیجریه در جام جهانی 2014 را مدیریت کارلوس کی روش سرمربی پرتغالی دانست و گفت: امکان صعود تیم ملی ایران دور از دسترس نیست. امیررضا خادم ظهر، مسابقه تیم ملی فوتبال ایران را متفکرانه دانست و افزود: کادر فنی و بازیکنان تا آنجایی که توان داشتند با بهره گیری از موقعیت های مناسب بازی خوبی به نمایش گذاشتند، البته با کمی درایت امکان گل زدن به تیم حریف نیز وجود داشت.خادم در ادامه به مدیریت کارلوس کی روش سرمربی توانمند پرتغالی هم اشاره کرد وگفت: وی سرمربی بزرگ و بسیار فهیمی است زیرا دنیای فوتبال نسبت به مربیگری او حساب ویژه ای باز می کند...

آقاجانیان: قصد داشتیم زمانی که نیجریه خسته شد حملات‌مان را انجام دهیم

  • دستیار کارلوس کی‌روش گفت: ما ابتدا قصد داشتیم بازیکنان نیجریه خسته شوند و پس از آن حملات خود را انجام دهیم. مارکار آقاجانیان در خصوص تساوی بدون گل تیم ملی مقابل نیجریه اظهار داشت: ما برای لحظه به لحظه این بازی برنامه داشتیم، بازیکنان طبق خواسته‌های کی‌روش پیش رفتند و در نیمه اول قصد داشتیم بازی را کنترل کنیم و در نیمه دوم به گل برسیم.وی ادامه داد: بازیکنان نیجریه بازیکنانی سرعتی و قدرتی هستند که باید آنها را کنترل می‌کردیم، ما هم این کار را انجام دادیم و هنگامی که آنها خسته شدند تلاش‌مان را بیشتر کردیم و حملات بیشتری روی دروازه آنها انجام دادیم، همه چیز خوب بود اما در ضربات پایانی اگر کمی دقت می‌کردیم می‌توانستیم پیروز میدان باشیم...

ریو فردیناند : کارلوس کروش فوتبال ایران را متحول کرده است

  • نیجریه در حالی در اولین دیدار جام برابر ایران به تساوی بدون گل رسید که در خیلی از دقایق بازی نمایش ضعیفی از خود ارائه داد. ریو فردیناند که یکی از کارشناسان اختصاصی بی‌بی‌سی برای جام جهانی 2014 است، پس از پایان این دیدار گفت: نیجریه توپ و میدان را در این دیدار در اختیار داشت اما بازیکنان این تیم در خط حمله نمایش بسیار بدی از خود نشان دادند و یکی از ضعیف‌ترین بازی‌های خودشان را به نمایش گذاشتند. نیجریه نتوانست از قدرت خود استفاده کند و توپ‌هایی که در خط هافبک در اختیار داشت را به گل تبدیل کندفردیناند در ادامه گفت: نیجریه فکر می‌کرد به راحتی می‌تواند سه امتیاز این دیدار را به دست آورد، به همین خاطر بازیکنان این تیم عجول بودند. ایران حریفی که نیجریه فکر می‌کرد نبود و توانست بازی خوبی به نمایش بگذارد...

همدانی: کی‌روش مربی بزرگی است

  • مربی تیم فوتبال استقلال گفت:‌ کی‌روش مربی بزرگی است و سال‌ها تجربه حضور در اروپا را دارد. ستار همدانی در خصوص عملکرد تیم ملی فوتبال ایران در نخستین دیدارش در رقابت‌های جام جهانی برابر نیجریه اظهار داشت: تیم ملی با توجه به سابقه‌ای که داشت می‌خواست در گام اول گل نخورد و نیم نگاهی هم به ضد حملات داشت اما اگر هدف تیم ملی این بوده باید ابزار لازم را در اختیار داشته باشد. ابزار لازم سرعت بود که متاسفانه تیم ملی آن را در اختیار نداشت و به همین دلیل در ضد حملات موفق ظاهر نشد. وی ادامه داد: بازی کردن حاج‌صفی در پشت مهاجمان کمی برایم عجیب بود. احسان پتانسیل خوبی دارد اما سرعت کافی برای انتقال دفاع به حمله را ندارد. در مجموع اگر باهوش‌تر بازی می‌کردیم می‌توانستیم نیجریه را شکست دهیم. مربی تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: کی‌روش مربی بزرگی است و سال‌ها در اروپا حضور داشته و تجربه بالایی دارد...

تشویق شدید نکونام و کی‌روش

  • کاپیتان تیم ملی کشورمان پیش از آغازی تیم‌های ملی ایران و نیجریه به شدت تشویق شد. پیش از آغاز بازی تیم‌های ملی ایران و نیجریه موج مکزیکی در ورزشگاه به راه افتاده که این اتفاق باعث دادن جلوه خاصی به ورزشگاه بایکسدا شد.* دوربین عنکبوتی پس از چک شدن به کار افتاد. همچنین آب پاش‌های درون زمین مشغول آبیاری چمن ورزشگاه هستند.* تماشاگران به شدت جواد نکونام را تشویق کردند که او هم به ابراز احساسات آنها پاسخ داد. همچنین کارلوس کی‌روش، اشکان دژاگه، مسعود شجاعی و رضا قوچان‌نژاد هم بارها از سوی تماشاگران تشویق شدند.

کی روش آخرین توصیه های فنی را به ملی پوشان گوشزد کرد

  • در حالی که کمتر از 4 ساعت به آغاز دیدار تیم های ملی ایران و نیجریه در جام جهانی باقی مانده کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی به مدت 30 دقیقه آخرین توصیه های فنی را به ملی پوشان گوشزد کرد و قرار است تیم ملی ایران ساعت 14:10 به وقت محلی (دو ساعت قبل از شروع بازی) از هتل محل اقامت خود به سمت ورزشگاه بایشادا حرکت کند. کارلوس کی روش ساعت 12:00 به وقت محلی در جلسه ای 30 دقیقه ای آخرین نکات فنی را به بازیکنان گوشزد کرد و ترکیب اصلی تیم را هم برای دیدار مقابل نیجریه اعلام کرد. اتوبوس تیم ملی ساعت 14:10 از هتل محل اقامت خود به سمت ورزشگاه بایشادا حرکت می کند. دیدار دو تیم راس ساعت 16:00 به وقت محلی (13:30 به وقت) تهران برگزار خواهد شد.بعد از پایان بازی اتوبوس تیم ملی مستقیم به فرودگاه می‌رود تا بازیکنان و کادر فنی به سائوپائولو برگردند.

تمجید ستاره‌های ایران از کی‌روش

  • در آستانه اولین دیدار تیم ملی ایران در جام جهانی 2014 سایت فیفا در گزارشی به تمجید از سرمربی پرتغالی این تیم پرداخته است. سایت فیفا در گزارشی به تمجید از کارلوس کی‌روش پرداخته و نظر ستاره‌های تیم ملی ایران را درباره شیوه مربیگری این مربی 61 ساله جویا شده است. در ابتدای این گزارش آمده است: کارلوس کی‌روش در ماه آوریل سال 2011 با یک هدف هدایت تیم ملی ایران را قبول کرد: «اینکه ایران را به جام جهانی برگرداند، اتفاقی که در جام جهانی 2010 رخ نداد». کی‌روش این مأموریت را به شیوه‌ای قابل قبول انجام داد و به عنوان صدرنشین گروه A‌ آسیا در مرحله انتخابی جواز حضور در جام جهانی را کسب کرد، آن هم با شکست کره جنوبی در خانه این تیم. درپی این اتفاق کی‌روش به یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌ها در میان مردن ایران تبدیل شد...

حیدری: با کی‌روش استانداردهای فوتبال ما در حال پیشرفت بوده است

  • بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران در گفت‌وگو با سایت فیفا به تمجید از کارلوس کی‌روش پرداختند. زمانی که کارلوس کی‌روش در آوریل 2011 هدایت تیم ملی فوتبال ایران را به دست گرفت تنها یک چیز در سر داشت و آن هم رساندن این تیم به جام جهانی 2014 برزیل بود. تیم ملی ایران در نهایت در گروه A رقابت‌های راهیابی به جام جهانی موفق شد رتبه نخست را کسب کند و در دیدار پایانی توانست با یک گل در خاک کره جنوبی به پیروزی رسیده و بلیت خود برای حضور در برزیل را رزرو کند. در نتیجه کی‌روش به مردی محبوب در ایران بدل شد. هواداران که از صعود ایران خوشحال بودند به تمجید از سرمربی پرتغالی خود در جشن صعود ایران که در ورزشگاه آزادی برگزار شد پرداختند زیرا نتوانسته بودند در جام جهانی پیشین حضور داشته باشند...

کی‌روش از استراتژی مورینیو استفاده کرد

  • سرمربی تیم ملی فوتبال ایران از استراتژی هموطن خود پیش از رویارویی با نیجریه استفاده کرد. دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و نیجریه از مرحله گروهی جام جهانی 2014 برزیل امشب و از ساعت 23 و 30 دقیقه به وقت تهران آغاز خواهد شد. سایت foxnews در تحلیل کوتاهی از تیم ملی و سرمربی ایران نوشت: کارلوس کی‌روش که سعی دارد فشار را از روی بازیکنانش بردارد تاکید کرده هیچ تیمی در جام جهانی روی ایران حساب نکرده و این تیم همچنان ناشناخته مانده که این موضوع کمک بزرگی به آنها است. این مربی پرتغالی روز گذشته همچنین اعلام کرده که تحریم‌ها باعث شده تیمش ضربه‌های زیادی بخورد اما آرزوهای بزرگی در جام جهانی دارد. کی‌روش پیش از رویارویی تیمش با نیجریه از استراتژی ژوزه مورینیو، هموطن‌اش که هدایت چلسی انگلیس را به دست دارد استفاده کرد...

کشی: اگر همه مردان کی‌روش هم دفاع کنند، راه خودمان را می‌رویم

  • سرمربی تیم ملی فوتبال نیجریه گفت: اگر کی‌روش همه مردانش را هم در دفاع قرار دهد ما راه خود را برای رسیدن به نتیجه ادامه می‌دهیم?‎‎. استفان کشی پس از تمرین امروز تیم ملی نیجریه در نشست خبری در پاسخ به این سئوال که چقدر اعتقاد دارید مربیان آفریقایی می‌توانند موفق باشند، اظهار داشت: فکر می‌کنم به اندازه کافی به دیگران فرصت داده‌ایم ?‎. ?باید ببینیم خودمان چکار می‌توانیم بکنیم. مهم این است که یک تیم به جام جهانی برود و ?بعد باید دید چکار می توان بکند.? ?این اشتباه است که فکر کنیم ما نمی توانیم به نتیجه برسیم‎. بسیاری از مربیان موجب افتخار خودشان و آفریقا بوده‌اند و اگر فرصت داده شود، می‌توانند این کار را انجام دهند.وی در مورد اینکه کی‌روش وی را بهترین فرد در تیم ملی نیجریه نامیده، گفت: خیلی خوب است که این صحبت شده‎ است...

ترفند کی‌روش برای فریب نیجریه‌ای‌ها و تمرکز روی حقیقی

  • کارلوس کی‌روش 10 بازیکن را در تمرین امروز تیم ملی از سایرین جدا کرد. در تمرین امروز (یکشنبه) به وقت محلی تیم ملی کشورمان، پژمان منتظری، مهرداد بیت‌آشور، امیرحسین صادقی، علیرضا جهانبخش، هاشم بیک‌زاده، جواد نکونام، اشکان دژاگه، احسان حاج صفی، بختیار رحمانی و کریم انصاری‌فرد 10 بازیکنی بودند که به دستور کی‌روش، سرمربی تیم ملی کشورمان با کاوری رنگی و متمایز از سایر بازیکنان به تمرین پرداختند.علت این امر مشخص نبود اما برخی براین باور بودند که سرمربی تیم ملی کشورمان قصد فریب خبرنگاران نیجریه‌ای که برای پوشش خبری به محل تمرین تیم ملی ایران آمده بودند را دارد و او با این کار می‌خواهد ترکیب اصلی تیم ملی برای بازی فردا لو نرود چرا که در این ترکیب خبری از تیموریان و قوچان‌نژاد نبود...

کی روش: چند سورپرایز خواهیم داشت

  • سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در فاصله یک روز مانده تا نخستین دیدار تیمش در بیستمین دوره مسابقات جام جهانی گفت: ما به جام جهانی آمده ایم تا ثابت کنیم که شایستگی حضور در جام جهانی را داریم. برای این کار سختی های زیادی کشیده ایم اما نه یک سورپرایز بلکه چندین سورپرایز در طول مسابقات خواهیم داشت و امیدوارم بتوانیم طوری بازی کنیم که با افتخار به ایران برگردیم. کارلوس کی روش در نشست خبری قبل از دیدار با نیجریه در سالن کنفرانس خبری ورزشگاه " بایشادا" شهر کوریتیبا ضمن بیان این مطلب افزود: از طرف تیم ملی فوتبال ایران به همه رسانه‌ها خوش آمد می گویم. ما سفر طولانی را پشت سرگذاشتیم تا اینکه بتوانیم خود را به جام جهانی برسانیم. از کار خودمان راضی هستیم برای آماده سازی جام جهانی. با وجود همه مشکلاتی که داشتیم به جام جهانی رسیدیم...

ادعای هواداران ایرانی: کفاشیان گفت کی‌روش در ایران نمی‌ماند!

  • هواداران تیم ملی فوتبال ایران در برزیل مدعی شدند؛ رئیس فدراسیون فوتبال اعلام کرده کی‌روش بعد از جام جهانی در ایران نمی‌ماند!. برخی از تماشاگران تیم ملی فوتبال ایران که مقابل هتل تیم ملی در شهر کوریتیبا حضور داشتند مدعی شدند که علی کفاشیان در گفت‌وگویی که با آنها داشته اعلام کرده کی‌روش به احتمال 90 درصد پس از جام جهانی در ایران نمی‌ماند اما اگر تیم ملی به دور بعد جام جهانی صعود کند با توجه به فشار افکار عمومی احتمال تمدید قرارداد کی‌روش وجود دارد.همه این‌ها در حالی است که اگر تیم ملی از گروه خود صعود نکند با توجه به مشکلات مالی زیادی که وجود دارد، قرارداد کی‌روش تمدید نمی‌شود.

کروش: شک ندارم که می توانیم نیجریه را ببریم

  • هدف غافلگیری است. قرار است نیجریه ای‌ها جلو بیایند و به امید بردی ساده به دروازه ایران بتازند انا فقط کافی است یک توپ را از دست بدهند!. تنها یک روز تا روز سرنوشت. کارلوس مثل ژنرال های ارتش بین سربازانش قدم می زند و در میان تعدد دستیارانش انگار از همه سان می بیند. او پشت درهای بسته ، همه آنچه را که لازم بوده به شاگردانش گفته. چه برای بیرون زمین و چه برای لحظه لحظه مسابقه:« من فکر همه جا را کردم. همه چیز تمرین شده. از یک سال قبل که می گفتم باید این برنامه اجرا شود ، فکر لحظه به لحظه کاری را که قرار بود انجام دهیم ، کرده بودم و حالا آرامش دارم.»بازی آخر تیم ملی پشت درهای بسته ، همه آن چیزی است که سرمربی برایش اهمیت داشته . او با آن بازی توانسته بازی یک هفته بعدش را ترسیم کند. اگرچه حالا درباره آن بازی می گوید:« آن بازی برای هفته قبل بود. آن ماکتی از بازی اصلی ماست...

گاسپار: از مربی بلندپروازی چون کی‌روش خیلی چیزها آموختم

  • مربی دروازه‌بان‌های تیم ملی کشورمان عنوان کرد در طول مدتی که با کارلوس کی‌روش همکاری داشته از او چیزهای بسیاری آموخته است. دن گاسپار که بیش از 3 سال است که به عنوان دستیار کارلوس کی‌روش و به عنوان مربی دروازه‌بان‌های تیم ملی ایران مشغول به فعالیت است در آستانه دیدار تیم ملی ایران مقابل نیجریه از مرحله گروهی جام جهانی 2014 برزیل گفت: در طول بیشتر از 3 سالی که در در ایران بوده‌ام نه‌ تنها هیچ مشکلی بابت ملیت پرتغالی- آمریکایی‌ام نداشته‌ام بلکه تحت‌تأثیر میهمان‌نوازی و مهربانی ایرانیان هم قرار گرفتم.مربی دروازه‌بان‌های تیم ملی که در ماه آوریل 2011 به تیم ملی ایران اضافه شد، اظهار داشت: از مربی بلندپرواز و جزئی‌نگری همچون کی‌روش خیلی چیزها آموختم و در این مدتی که با هم همکاری کردم بی‌قید و شرط به یکدیگر اعتماد کرده‌ایم...

کِشی: خطرناک‌ترین سلاح ایران سرمربی باتجربه‌اش است

  • سرمربی تیم ملی فوتبال نیجریه، همتای پرتغالی خود در ترکیب تیم ملی ایران را بزرگ‌ترین تهدید برای تیمش در رویارویی عقاب‌ها با مردان کی‌روش در جام جهانی 2014 دانست. استفن کِشی، سرمربی تیم ملی نیجریه در آستانه اولین دیدار تیمش در جام جهانی 2014 که مقابل تیم ملی ایران است گفت‌وگویی با سایت فیفا انجام داده است که بخش‌هایی از آن را در ادامه می‌خوانید: فیفا:‌اولین بازی نیجریه در جام جهانی برابر تیم ملی ایران است، تیمی که مربی‌اش تجربه فراوانی دارد. نظرت درباره تیم ملی ایران چیست؟ فکر می‌کنم مربی باتجربه ایران خطرناک‌ترین سلاح این تیم در جام جهانی است. کی‌روش مربی بسیار باتجربه‌ای است و فوتبال را به خوبی می‌شناسد. برای بازی برابر ایران ما باید حسابی تمرکز داشته باشیم. ما ایران را دست‌کم نخواهیم گرفت، چون آنها هم ما را دست‌کم نخواهند گرفت...

کروش گلرهای ایران را شوت گیر کرد؛ شوت‌هایی با سرعت 150 کیلومتر!

  • سرمربی تیم ملی تمرینات ویژه ای را برای دروازه بان های ایران در نظر گرفته است. نیجریه تیم شوتزنی است. فقط لازم است تیم مقابل پشت محوطه جریمه به آنها فضا بدهد تا هافبک‌ها و مهاجم‌های این تیم با شوتزنی، دروازه حریف را به خطر بیندازند.کروش پس از آنالیز کامل بازی‌های این تیم، شدیداً حواسش به این موضوع است. او و دن گاسپار مربی دروازه‌بان‌های تیم‌ملی برای اینکه بتوانند رحمان احمدی، علیرضا حقیقی یا دانیال داوری را آماده شوت‌‌گیری کنند، اخیراً دستگاهی به تمرین تیم‌ملی آورده‌اند که مثل بازیکنان حرفه‌ای، به سمت گلرها شوتزنی می‌کند.کار با این دستگاه هم به آن شکل است که دن گاسپار در زمان تمرین شوتزنی، مدام در آن توپ می‌گذارد و دستگاه به سمتی غیر قابل پیش‌بینی شوتزنی می‌کند اما مهمترین نکته، قدرت شوتزنی این دستگاه است که به نوعی، قدرت شوت‌های بازیکنان نیجریه را تداعی می‌کند...

واکنش آیت‌اللهی به درخواست کی‌روش قبل از بازی با نیجریه

  • نایب رئیس نخست فدراسیون فوتبال ایران با بیان اینکه کارلوس کی‌روش درخواستی برای تمدید قراردادش قبل از بازی با نیجریه نداشته، گفت: بازیکنان تیم ملی برای بازی با نیجریه و شروع کارشان در جام جهانی برزیل لحظه شماری می‌کنند. هادی آیت‌اللهی ، درباره آخرین شرایط تیم ملی فوتبال ایران برای بازی مقابل نیجریه در جام جهانی برزیل، با بیان مطلب فوق اظهار کرد: بازیکنان تیم ملی در آمادگی کامل هستند. آنها تمریناتشان را مرتب انجام داده و برای بازی با نیجریه لحظه شماری می‌کنند.وی در ادامه افزود: امیدواریم بازیکنان تیم ملی که متحمل زحمات زیادی شده‌ و خودشان را به آمادگی رسانده‌اند، بازی قابل قبولی برابر نیجریه به نمایش بگذارند. من به شخصه امید زیادی به نتایج قابل قبول تیم ملی در برزیل دارم...

دستیار سابق کروش:او تیمش را آماده جام جهانی کرده

  • سایت بلیچر ریپورت در گزارشی به قلم مارکوس جرج به مشکلات تیم ملی برای آماده سازی جام جهانی اشاره کرده است. اکثر نکات این گزارش مواردی است که قبلا بارها به آن اشاره شده اما حرفهای میک مک درموت مربی بدنساز سابق تیم ملی درباره مشکلاتی که کی روش با آن دست و پنجه نرم کرده، جالب است.مک درموت که خیلی زود از تیم ملی ایران جدا شد، گفته: کارلوس باید موانعی را پشت سر می گذاشت که هیچ کس باور نمی کند. با اینکه رابطه او با فدراسیون فوتبال ایران خوب بود اما آنها سر کوچکترین مسائلی با هم بحث می کردند. در سایر کشورها خبری از این بحث‌ها نیست و مربی تیم تمام انرژی اش را روی آماده کردن تیمش می گذارد...

اظهار نظر جالب کی‌روش درباره نیجریه

  • سرمربی تیم ملی کشورمان که بارها به اهمیت دیدار با نیجریه تأکید کرده این بار اظهارنظری جالب در خصوص این تیم کرد. تیم ملی فوتبال کشورمان دوشنبه شب در نخستین دیدار خود از گروه F جام جهانی 2014 برزیل در ورزشگاه بایکسادا شهر کوریتیبا به مصاف نیجریه می‌رود. سرمربی تیم ملی کشورمان قهرمان آفریقا را یکی از شانس‌های کسب مدال در این تورنمنت معتبر می‌داند.کارلوس کی‌روش، سرمربی ایران گفت: جام بیستم می‌تواند نسبت به 19 دوره گذشته جام جهانی متفاوت‌تر باشد. آلمان و برزیل تیم‌های همیشه مدعی در کنار آرژانتین و اسپانیا اینجا حضور دارند ولی نمی‌توان از نام تیم‌هایی همچون هلند، پرتغال، ایتالیا، اروگوئه یا اکوادور و نیجربه به سادگی گذشت. یکی از این تیم‌ها توانایی رقابت برای کسب مدال را دارد...

شاگردان کی‌روش برزیل را دید زدند!

  • بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران بازی افتتاحیه جام جهانی را تماشا کردند. به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، با صلاحدید کادر فنی تیم ملی فوتبال ایران، بازیکنان و اعضای کادر فنی دیدار افتتاحیه جام جهانی بین تیم‌های برزیل و کرواسی را به صورت دسته جمعی تماشا کردند.

کی‌روش: آماده استفاده از اشتباهات حریف‌مان هستیم

  • سرمربی پرتغالی تیم ملی کشورمان از اهمیت بازی نخست در مرحله گروهی جام جهانی 2014 برزیل گفت و تاکید کرد که ایران آماده استفاده از اشتباهات حریفان است. کارلوس کی‌روش که شاگردانش در گروه F جام جهانی 2014 به ترتیب باید با نیجریه، آرژانتین و بوسنی‌وهرزگوین مصاف کنند، گفت: مهمترین بازی برای ایران بازی اول مقابل نیجریه است.وی افزود: برای ما فرقی نمی‌کند مقابل آرژانتین بازی می‌کنیم یا برابر اندونزی و ژاپن چون به صورت تیمی بازی می‌کنیم. باید با رقبای خود به یک شکل به رقابت بپردازیم و نباید چیزی کم‌ بگذاریم. هیچ تیم کاملی هم در جهان وجود ندارد. ما در جریان بازی باید در موقع مناسب در جای لازم باشیم.سرمربی پرتغالی تیم ملی تصریح کرد: هدف ما کاملاً واضح و ساده است؛ اگر حریفان ما مرتکب اشتباه شوند آماده استفاده از آنها هستیم...

مناجاتی: سیستم بسته کی‌روش می‌تواند به کمک ما بیاید

  • سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید ملی‌پوشان ایران مقابل آرژانتین می‌توانند بازی بهتری را از خود نمایش دهند. مهدی مناجاتی خاطر نشان کرد: مطمئنا آرزوی هر ایرانی موفقیت تیم ملی کشورش در جام جهانی است و از یاد نبریم ما همیشه از نشدن‌ها، شدن‌ها را به ارمغان آورده‌ایم. پیروزی‌های ایران مقابل استرالیا، آمریکا و یا دیدارهای مشابه همگی نشان از آن دارد که ایران می‌تواند در لحظات حساس بهترین نتیجه را بگیرداو در مورد شرایط تیم ملی ایران در گروه خود نیز اظهار کرد: برخی تیم‌های هم گروه ایران در جام جهانی 2014 را ساده فرض می‌کنند و در این میان آرژانتین را از پیش برنده می‌دانند، در صورتی که این برداشت نادرست است. اتفاقا تیم ملی ایران در مقابل تیم آرژانتین که تیمی تاکتیکی است بهتر بازی می‌کند و در مقابل تیم‌های قدرتی و پربرخورد کمی به مشکل برمی‌خورد...

ادموندو: ایران را نمی‌شناسم اما کی‌روش قابل احترام است

  • بازیکن پیشین تیم ملی برزیل از کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان به عنوان یک مربی قابل احترام یاد کرد. ادموندو، بازیکن پیشین تیم ملی برزیل در مورد حضورش در ورزشگاه کورینتیانس اظهار داشت: قرار است که من دیدار افتتاحیه جام جهانی بین تیم‌های برزیل و کرواسی را برای یک شبکه تلویزیونی تفسیر کنم.وی در پاسخ به این پرسش که تیم ملی کشورش را چگونه ارزیابی می‌کند، عنوان کرد: امروز مشخص می‌شود که وضعیت تیم ملی ما چگونه است. بازی اول ما برابر کرواسی است و قطعا امیدوارم که در بازی امروز پیروز شویم و همچنین در پایان جام هم بتوانیم به قهرمانی برسیم. این آرزوی تمام مردم برزیل است اما باید دید چه اتفاقی می‌افتد.بازیکن پیشین تیم ملی برزیل در مورد شناختش از ایران اظهار داشت: من از ایران شناختی ندارم اما کی‌روش را می‌شناسم. او مربی شناخته شده و قابل احترامی است...

کروش: سفت تر بازی کنید، من مردان جنگجو می خواهم

  • کارلوس کروش برای بازی با نیجریه «مردان جنگجو» می خواهد. اولین حریف ایران از هر نظر، شرایط بهتری نسبت به ایران دارد. فیزیک بازیکنان نیجریه بسیار قوی است و کروش هم نگران است همین اختلاف، باعث شکست ایران شود. او در اردوهای اخیر تیم ملی تلاش کرد تا قدرت بدنی بازیکنان را افزایش دهد. کروش این روزها در اردوی تیم ملی هم مدام وضعیت بدنی بازیکنان از جمله استقامت آنها را چک می کند. هر چند زمان زیادی تا بازی با نیجریه باقی نمانده است اما هنوز بعضی از بازیکنان تیم ملی نتوانسته اند انتظارات کروش را برآورده کنند. کارلوس کروش برای حل این مشکل راهکار دارد. او در روزهای اخیر تلاش کرده تا انگیزه بازیکنان را با حرف هایش دو چندان کند. مربی پرتغالی که یک روانشناس هم به حساب می آید، در جلسات متعددی که با بازیکنان داشته، حرف هایش را زده است. او در یکی از جلسات رو به آنها گفته: «سفت تر بازی کنید، با قدرت...






تاریخ : سه شنبه 93/3/27 | 6:40 عصر | نویسنده : پرهام | نظرات ()

بیوگرافی رضا قوچان نژاد + عکس

 

بیوگرافی رضا قوچان نژاد + عکس

رضا قوچان نژاد معروف به گوچی (Gucci) بازیکنی ایرانی - هلندی متولد 29/شهریور/1366 است و لقب حماسه ساز اولسون برای جام جهانی برزیل را ازآن خود کرد. زندگینامه کامل قوچان نژاد را در ادامه می خوانید.

بازدید : 39588 نفر

 

نام: رضا

نام خانوادگی: قوچان نژاد نورنیا

تاریخ تولد: 1366/06/29

محل تولد: مشهد

نام مستعار: گوچی(Gucci)

تحصیلات: فارغ التحصیل رشته علوم سیاسی

پست: مهاجم

قد: 1.80 متر

شماره پیراهن: 7

-----------------------------------------------

رضا قوچان نژاد بازیکن فوتبال ایرانی - هلندی با نام مستعار گوچی می باشد. خانواده ای کاملا ورزشی دارد، عمویش هم در مشهد مربی یک تیم والیبال است.

وی فوتبال را از 15 سالگی و به اصرار پدرش در باشگاه های دسته دوم هلند آغاز کرد. و جالب است بدانید که او با گلی که در ثانیه 9 زده رکورد سریع ترین گل هلند را هم در اختیار دارد.

قوچان نژاد با وجود اینکه از کودکی در اروپا بازی کرده اما همچنان عاشق ایران است و حتی می گوید محبوب ترین غذایی که دوست دارد آبگوشت است.

نام قوچان نژاد یک بار در زمان سرمربیگری افشین قطبی در تیم ملی به گوش اهالی فوتبال خورد اما این کارلوس کی روش بود که برای دیدن و ارزیابی این بازیکن راهی بلژیک شد تا بازی این بازیکن ایرانی را از نزدیک ببیند.

رضا البته فوتبال حرفه ای را در باشگاه های بلژیک دنبال کرد. ابتدا به تیم سنت تروئیدن بلژیک رفت.

این بازیکن سابقه بازی در تیم زیر 19 ساله های هلند را در کارنامه خود دارد.

قوچان نژاد در حال حاضر در لیگ برتر بلژیک و در باشگاه فوتبال استاندارد لیژ شاغل است. رضا در موسیقی نیز تبحر دارد و استعداد ذاتی در نواختن ویلن برخوردار می باشد.

قوچان نژاد پسرخاله عقیل اعتمادی دروازه بان اسبق باشگاه تراکتورسازی است.

کی روش  به همه منتقدانش نشان داد که برای پیشرفت در فوتبال باید صبر، استقامت داشت و سخت کار کرد ضمن اینکه دانش فنی و تجربه بین المللی هم داشت. او با آوردن قوچان نژاد به فوتبال ایران علاوه بر اینکه زمینه ساز خلق حماسه اولسان و صعود بهجام جهانی شد یک هدیه ارزشمند هم به تیم ملی اهدا کرد. یک گلزن مادرزاد و شش دانگ که سال ها می تواند خط حمله فوتبال ایران را بیمه کند.

بازیهای رضا قوچان نژاد در تیم ملی ایران :

#تاریخمحل برگزاریحریفگلنتیجهمسابقات
1 6 فوریه 2013 ورزشگاه آزادی? تهران لبنان اول 5–0 مقدماتی جام ملت های آسیا 2015
2 6 فوریه 2013 ورزشگاه آزادی? تهران  لبنان چهارم 5–0 مقدماتی جام ملت های آسیا 2015
3 4 ژوئن 2013 ورزشگاه السد? دوحه قطر اول 1–0 انتخابی جام جهانی 2014 برزیل
4 11 ژوئن 2013 ورزشگاه آزادی? تهران  لبنان سوم 4–0 انتخابی جام جهانی 2014 برزیل
5 18 ژوئن 2013 ورزشگاه جام مونسو? اولسان کره جنوبی اول 1–0 انتخابی نهایی جام جهانی 2014 برزیل

بازی باشگاهی رضا قوچان نژاد:

 

باشگاه های جوانان

2000–2003 LAC Frisia 1883
2003–2004 کامبور
2004–2005 هیرنفین
باشگاه های حرفه ای
سال ها باشگاه ها بازی (گل)
2005–2009 هیرنفین 2 (0)
2006–2007 ← گو اهد ایگلز (قرضی) 13 (4)
2009 ← امن (قرضی) 12 (1)
2009–2010 گو اهد ایگلز 10 (6)
2010–2011 کامبور 37 (15)
2011–2013 سنت ترویدن 31 (18)
2013– استاندارد لیژ 9 (3)
تیم ملی
2005–2006 زیر 19 سال هلند    
2012– ایران 7 (5)

عکس های رضا قوچان نژاد:

عکس رضا قوچان نژاد در ترکیب تیم ملی

بیوگرافی-رضا-قوچان-نژاد-+-عکس

 

قوچان نژاد در کنار اشکان دژاگه

بیوگرافی-رضا-قوچان-نژاد-+-عکس

 

رضا قوچان نژاد

بیوگرافی-رضا-قوچان-نژاد-+-عکس

برچسب ها : 






تاریخ : سه شنبه 93/3/27 | 6:30 عصر | نویسنده : پرهام | نظرات ()

 

کارلوس کی‌روش,بیوگرافی کارلوس کی‌روش,عکس کارلوس کی روش

 

بیوگرافی کارلوس کی‌روش + تصاویر کارلوس کی‌روش
کارلوس کِی‌روش (Carlos Queiroz) به پرتغالی در سال 1953 به دنیا آمد.
کارلوس کی‌روش در زمانی که به عنوان بازیکن وارد زمین فوتبال می‌شد، در پست فوروارد بازی می‌کرد. چندی بعد از زمین فوتبال به عنوان بازیکن خداحافظی کرد و به مربیگری رو آورد.

کارلوس کی‌روش در دهه 90 هدایت تیم امید و تیم ملی پرتغال را بر عهده داشت و چند فصلی نیز در کشورهای آمریکا و ژاپن به مربیگری پرداخت.
کارلوس کی‌روش در گذشته به عنوان مربی در تیم‌هایی چون رئال مادرید، تیم‌های ملی آفریقای جنوبی و امارات متحده عربی فعالیت کرده و اولین بار در تابستان سال 2002 به منچستریونایتد پیوست.

 

کارلوس کی‌روش,بیوگرافی کارلوس کی‌روش,عکس کارلوس کی روش


کارلوس کی‌روش از سال 1990 مربی تیم زیر 20 ساله‌های پرتغال بود و سال 1991 سرمربی تیم بزرگسالان شد و در سال 1994 به تیم اسپورتینگ پیوست و 2 سال انجا فعالیت کرد.

کارلوس کی‌روش مربی موفق در رده سنی پایه
وی سال 1996 به ژاپن رفت و به مدت یک سال با تیم ناگویا تجربه کسب کرد و سال 1999 با فدراسیون امارات قرارداد بست و یک سال نیز با این تیم کار کرد.

کارلوس کی‌روش در سال 2002 با تیم ملی آفریقای جنوبی قرارداد بست و 2 سال آنجا بود سپس به منچستر یونایتد پیوست و بعد از یک سال با رئال مادرید قرارداد بست.
او سالی ناموفق را در رئال مادرید گذراند و بار دیگر در سال 2004 به منچستر یونایتد بازگشت و به عنوان کمک الکس فرگوسن تا سال 2008 به تجربه اندوزی پرداخت.

 

کارلوس کی‌روش,بیوگرافی کارلوس کی‌روش,عکس کارلوس کی روش


کارلوس کی‌روش در سال 2008 با قراردادی چهار ساله جانشین لوئیس فیلیپه اسکولاری، مربی پیشین پرتغال شد. تیم ملی پرتغال در جام جهانی 2010 در گروه (جی) با تیم‌های برزیل، کره‌شمالی، ساحل‌عاج همگروه بود.

 

کارلوس کی‌روش,بیوگرافی کارلوس کی‌روش,عکس کارلوس کی روش

 

کارلوس کِی‌روش 15 فروردین سال 1390 با عقد قرارداد 3 ساله و توافق کامل با فدراسیون فوتبال هدایت تیم ملی ایران را بر عهده گرفت. وی تا پایان مرحله مقدماتی جام جهانی 2014  برزیل با تیم ملی ایران قرارداد امضا کرد.
کارلوس کی‌روش موفق شد تیم ملی ایران را به جام‌جهانی 2014 برزیل هدایت کند.






تاریخ : سه شنبه 93/3/27 | 6:28 عصر | نویسنده : پرهام | نظرات ()
       

.: Weblog Themes By BlackSkin :.


پیچک

کد های زیبا سازی