سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 

بیوگرافی امیــر تتلو 

 

نام : امیر حسین 

 

نام فامیل : مقصود لو 

 

لقب : تتلو

 

تاریخ تولد : 30/6/1362

اولین ترک : برو از پیش من

 

نام استاد :شاهرخ سالار سولفژ ( تو دوبی زندگی میکنه ) 

 

آهنگ ساز و تنظیم کننده کارهاش : محسن صادقی 

 

 

بیوگرافی کامل : 

 

امیر مقصود لو معروف به تتلو در شهر تهران در ساله 1362 به دنیا اومده و از سال 1379 با موسیقی رپ اشنا شده و در سال 1380 با سفر به دبی و آشنا شدن با شاهرخ تونست سبک آر ان بی رو به صورته کامل فرا بگیره و بعد از اون وارد ایران شد و شروع کرد به آر ان بی خوندن با رپرهای بزرگ اون موقع مثله توهی و پیشرو و ابلیس و تیغه و ...... 

امیر در اوایل تقریبآ تا سال 1383 کارش در سبک ار ان بی به صورته کاور بود و نتونسته بود به طور کامل تو این سبک رشد کنه تا این که امیر و حسین تهی گروه تی ان تی رو تشکیل دادن و کارهای قوی رو با اهنگ سازیه محسن صادقی بیرون دادن .لازم به ذکر است که بگوییم امیر فردی است که به همراهیه تهی و پیشرو و روزبه اولین کلیپ رپه فارس رو روانه بازار کردند و قدمه بزرگی رو در پیشرفت رپ ورداشتن 

امیر تتلو به دلیل کدورتی که با حسین پیدا کردن گروه تی ان تی رو رها کرد و هر کدوم به کارهای خودشون ادامه دادن .

نکته جالب در مورد تتلو اینه که تتلو تا کنون هیچ آلبومی بیرون نداده و هرچه از او به عنوان آهنگ بیرون امده به صورت تک آهنگ بوده است 

امیر تتلو را همگان با سبک ار ان بی میشناسند ولی امیر تاکنون در 3 یا 4 ترک رپ نیز خوانده است 

امیر تتلو که با سروش و رضا پیشرو نیز رابطه یه صمیمانه ای داشت سر قبول نکردن عضویت در صامت با آنان نیز به مشکل برخورد و الان با هیچ کدوم رابطه دوستانه ندارد امیر تتلو با این که حدود 28 سال سن دارد هنوز ازدواج نکرده است . 

تتلو از پیشگامانه سبک آر ان بی در ایران است ...


 دسته بندی: بیوگرافی

 

 

بیوگرافی حسین ( ابلیس سابق )

 

نام کامل : حسین رحمتی

 

سن : 24 (متولد 1366)

 

شروع رپ ( آماتور ) : 1378

 

شروع رپ ( حرفه ای ) : 1381

 

رشته تحصیلی : مهندسی ارتباطات (مخابرات)

 

 

استارت کار حسین با گروه 051 و آهنگ تو زنده میمونی بود ( البته غیر از آهنگهایی که با کنبین خونده بود) این اهنگ در مورد توپاک و مرگ توپاک بود و تو این آهنگ به نوعی از پدر رپ جهان تجلیل شد. در مورد اعضای گروه 051 هم که با خود حسین شروع شد و اعضای اولیه گروه کنبین , رضا , مستر کیلر و مبهم بودند که بعد از مدت کمی اعضای اون خیلی گسترده تر شد که در ادامه بهشون اشاره میکنم.

دومین آهنگ این گروه کل کل نکن بود که اولین دیس تراک رپ فارسی بود که بعد از این آهنگ, آهنگهایی با سبک کل کل و دیس خیلی بیشتر شد. بعد از این کارها نوبت به آهنگ س/ی/ا/س/ی/ه 18 تیر رسید که هنوزم که هنوزه جزو یکی از بهترین کارهای س/ی/ا/س/ی هست زمانی هم که این آهنگ روی نت قرار گرفته بود, اکثر سایتها و وبلاگهای رپ فارسی از شجاعت حسین برای خوندن چنین آهنگی تقدیر و البته تعجب کرده بودند. حسین در گروه 051 آهنگهای نسبتا زیادی رو بیرون داد و روز به روز هم به اعضای این گروه اضافه میشد ( سیامک, حسین تهی, آرمین تو ای اف ام, شاهین فلاکتو... ) آهنگهای این گروه هم اول روی سایت 051 قرار میگرفت و بقیه سایتها و وبلاگها هم پخش میکردند. گروه 051 حدود 4 سال پا بر جا موند و به یکباره به شکل خیلی غیرعادی از هم پاشیده شد !!!

بعد از پاشیدن گروه 051 همکاری حسین با سایر رپرها بیشتر شد که از جمله از اونها میشه به حسین تهی, افشین یارتو, رضا پیشرو, سروش هیچکس, امیر تتلو و شاهین فلاکت اشاره کرد. حدود 1 سال و نیم هم حسین با همین خواننده ها به صورت پراکنده کار میکرد و آهنگهاشون هم به صورت تک آهنگ روی نت قرار میگرفت. بعد از یه مدت حسین رابطش با حسین تهی, تتلو و هیچکس کمی شکرآب شد

( که البته الان مدت زیادی از این قضیه میگذره ) و تو این مدت بیشتر با مهدی اسلیم ( مهدار ) همکاری داشت که اوج کارشون هم تو آهنگ سرعت عمل بود. بعد از حدود 1 سال غیبت حسین در پرشین رپ ( به دلایل مسائل تحصیل در ارمنستان و دست تنها بودن و مسائلی از همین قبیل ) حسین 2 آهنگ به نامهای ابتکار ما و انفجار 051 رو بیرون داد. که آهنگ انفجار 051 ( که فقط کروس کار رو حسین کار کرده ) برای زمان کوتاهی بود که حسین در تعطیلات عید به ایران آمده بود و آهنگ همون زمان رکورد شده بود. در مورد آهنگ ابتکار ما هم این آهنگ از مدتی قبل آماده بود و موضوع آهنگ هم بر میگرده به همون اختلافات حسین با همون 2 , 3 رپری که اشاره کردم. 

البته بعد از این آهنگها هم 2 آهنگ به نامهای اجتماع ما ( که اصلا قرار نبود این آهنگ پخش بشه ) و هنوزم یادم هست از حسین پخش شد که این آهنگها به هیچ وجه با رضایت حسین پخش نشده بودند !

 در سال89 نیز 1کار با موژان بست که خیلی زیبا بود و کلیپ این اهنگ شاخ ترین کلیپ رپ شد.بعد اومد با صادق خوند که خیلی خوب در اوم  و سبک جدیدی از رپ رو به مخاطب ها معرفی کرد آهنگ آینه آخرین آهنگی بود که از حسین پخش شد !


 دسته بندی: بیوگرافی

 

 

بیوگرافی حسین تهی

 

نام :حسین 

 

فامیل:موسوی 

 

ملقب به :تهی 

 

متولد 6 بهمن 1364 

 

محل سکونت : لندن ( البته فعلا )

 

 

حسین تهی (سید حسین موسوی) که 10 سال پیش کار ترانه سازی و خواندن در سبک رپ را آغاز کرده است، کار خود را نه "تقلیدی" از آنچه که در غرب بدان "موسیقی رپ" می گویند، که بیشتر وسیله ای برای "انرژی" دادن به شنونده از طریق"بیان مشکلات و معضلات مشترک" در زندگی روزمره تلقی می کند. از دیدگاه تهی ، "معضلات و مشکلات" هر آنچه که باشند ، از پیش و پا افتاده ترینشان همچون شکست های عشقی تا معضلات جدی تر همچون "فقر و بیکاری" می توانند از طریق ریتم های شاد موسیقی هیپ هاپ، با "اثر گذاری بیشتری" بازگو شوند


 دسته بندی: بیوگرافی

 

 

بیوگرافی سروش هیچکس

 

نام :سروش 

 

نام خانوادگی :لشکری

 

تاریخ تولد : 17 اردیبهشت 1364

 

تاریخ شروع به خواندن : 1379

 

ملقب به : ــهــچــکــســ پدرخوانده رپ فارس

 

سروش لشکری ، ملقب به هیچکس کار خواندن رپ را از حدود11 سال پیش شروع کرد. پدر سروش اصالتی همدانی دارد .

او بیشتر از60 آهنگ رو خوانده و در حال حاضر 1 آلبوم ( که اولین آلبوم رپ فارسی میشه ) به نام جنـــگل آسفالت رو آماده کرده که سبک و نوع جدیدی به رپ فارسی داد و باعث پایداری ، رپ فارسی در بین ایرانیان و محبوب شدن این سبک در بین جوانان شد.

همیشه سعی کرده کاری نو برای شنوندگان و طرفداران خود ارائه دهد. در حالی که هیچ وقت پــــشتوانه مالی نداشته است. به نظر او این بزرگترین مشکل خوانندگان زیرزمینی است.با این حال او هیچ وقت رپ کردن را کنار نگذاشته و همیشه دنبال پیشرفت بوده است.وقتی از هیچکس پرسیدیم چرا برای آلبـــــوم خود اسم جنگل آسفالت را انتخاب کرده به ما جواب داد : شهر ما را به عنوان یک جنگل آسفالت میبیند و آلبوم جنگل آسفالت هم یک نمونه از چهره ی شهر من در باب شعر است. هیــــــچکس علاقه ی خاصی به بکار بردن ساز های ایرانی در آهنگ های خود است و معتقد است که ما چون در ایران هستیم باید اثرات خود را مطابق با فرهنگ ایرانی جمع کنیم.

در این میان مهدیار آقاجانی آهنگساز هیچکس نقش بسزایی دارد که با نواختن ساز های مختلف درون آهنگ هیچکس زیبایی دو چندان به کار میدهد. هیچکس بجز کارهای خودش به فکر دیگران هم هست ! بوجود آورنده ی تشکل صامت که یکی از قوی ترین تشکل های هیپ - هیپ فارسی هستش ، هیـــچکس میباشد که در این تشکل به خوانندگان دیگر هم کمک میکند و وظیفه ی سنگینی بدوش میکشد تا بهترین کارها را به شنوندگان معرفی کند. تشکل صامت از آغاز سال 85 شروع بکار کرد و تا بحال ، اعضایی مانند پیشرو ، قاف ، ساتراپ ، نماینده ، روزبه قائم ، بیداد ، اشراق ، 7خط ، اژدر ، اوج ، قدر و .. را به عنوان اعضای اصلی معرفی کرده. {در حال حاظر صامتی دیگر وجود ندارد}

سروش هیچکس به آینده ی رپ فارسی خوشبین است و میگوید با کمک هم میتونیم سعی کنیم که رپ فارسی جهانی بشه و بتونه شهرت خاصی داشته باشه.

 

هیچکس از نظر سیاوش قمیشی :

 

سیاوش قمیشی خواننده محبوب  فارسی از سروش هیچکس به عنوان خواننده محبوب خود یاد میکند و خود را طرفدار کارهای سروش میداند . او اعتقاد زیادی به اهنگ های سروش دارد که چندین بار این حرف ها را در مصاحبه های خود گفته است . سیاوش قمیشی و سروش رابطه بسیار صمیمانه ای با یکدیگر دارند . سروش تلاش های زیادی برای جهانی کردن رپ فارسی انجام داده که این خدمات بر همگان ثابت شده است .سروش همچنین رابطه صمیمانه ای با بهرام دارد و همگان منتظر همکاری این دو هستند تا رپ فارسی تکان بزرگی بخورد و این آهنگ برای همیشه در تاریخ رپ فارسی ثبت شود .  در آخر هم تکه کلام همیشگی او که میگوید :

همی چش ما ...


 دسته بندی: بیوگرافی

 

 

بیوگرافی رضا پیشرو


نام: رضا

 

نام خانوادگی: ناصری آزاد

 

متولد: بهمن 1364

 

لقب: پیشرو

 

ساکن: تهران


 دسته بندی: بیوگرافی

 

 

بیوگرافی شاهین فلاکت

 

نام: شاهین

 

نام خانوادگی: خلیلی

 

ملقب به: فلاکت

 

تاریخ تولد: 21 فروردین 1369 در تهران (محله رسالت)

 

 

رنگ مورد علاقه اش مشکی است و به فوتبال(پرسپولیس) علاقه دارد. شاید جالب باشه که بگم شاهین به خوردن پاستیل خیلی علاقه داره و با کشیدن قلیان هم حال میکنه. از سال 80 شروع به کار در زمینه ی رپ کرد و با آهنگ من اومدم شروع به کار کرد.از سن پانزده سالگی با دختری به نام گلناز دوست شد ولی گلناز به دلیل سرطان مرد و فشار زیادی روی شاهین اومد و باعث اعتیاد شد ولی خیلی زود آنرا ترک کرد. شاید ناگوار ترین حادثه زندگی او همین مرگ دوست دخترش بود. او خیـــــــــلی گپ میزند و از تتو کردن هم خیلی خوشش میاد. او هم اکنون دانشجوی رشته کامپیوتر است. شاهین اصولا پسر آرامی است اما یه تیک روانی داره که نمیگم چیه. او تاکنون آلبومی بیرون نداده است. شاهین از سال 82 با آهنگ بارون خشـــــــــک شروع به کار در رپ حرفه ای کرد. شاهین از ابتدا به موسیقی رپ و هیپ و هاپ و کار سروش هیچکس و مهرود ماف علاقه داشت. زیبا ترین آهنگ او هم آهنگهای(چشمم ندید و گلناز دیگه رفته) میباشد که برای دوستش خوانده است. این دو آهنگ جز احساسی ترین آهنگهای رپ فارسی است.


 دسته بندی: بیوگرافی





تاریخ : پنج شنبه 93/3/22 | 6:7 عصر | نویسنده : پرهام | نظرات ()

تمامی آلبوم ها و آهنگ های اجرا شده توسط امیر تتلو را می توانید از این قسمت دریافت کنید.

( کامل ترین آرشیو آهنگ های امیر تتلو با لینک مستقیم همراه با فایل زیپ از کل آلبوم )

2( آلبوم + تک آهنگ ها, شامل 96 تراک)

Full Tataloo دانلود فول آلبوم امیر تتلو

 

-

———————————

 

آلبوم تتلیتی

دانلود کل آلبوم در یک فایل زیپ : Download

دانلود آهنگ های این آلبوم به صورت جداگانه 

آلبوم زیر هم کف

دانلود کل آلبوم در یک فایل زیپ : Download

دانلود آهنگ های این آلبوم به صورت جداگانه 

تک آهنگ ها – مجموعه شماره 1

دانلود تمام تک آهنگ ها در یک فایل زیپ : Download

دانلود تک آهنگ ها این مجموعه به صورت جداگانه 

تک آهنگ ها – مجموعه شماره 2

دانلود تمام تک آهنگ ها در یک فایل زیپ : Download

دانلود تک آهنگ ها این مجموعه به صورت جداگانه 

تک آهنگ ها – مجموعه شماره 3

دانلود تمام تک آهنگ ها در یک فایل زیپ : Download

دانلود تک آهنگ ها این مجموعه به صورت جداگانه 

تک آهنگ ها – مجموعه شماره 4

دانلود تمام تک آهنگ ها در یک فایل زیپ : Download

دانلود تک آهنگ ها این مجموعه به صورت جداگانه 

دانلود آهنگ جدید امیر تتلو به نام یه خواهش

—————————————————–






تاریخ : پنج شنبه 93/3/22 | 5:25 عصر | نویسنده : پرهام | نظرات ()

دانلود فول آلبوم یاس

 تمامی  آهنگ های اجرا شده توسط یاس

 دانلود تمامی آلبوم ها (فول آلبوم) و آهنگ های اجراشده توسط یاس

 

دانلود فول آلبوم کامل یاس در بصورت یکجا

yas – singeles.zip

دانلود فول آلبوم کامل یاس در بصورت تکی

 

Dook_Feat.Yas-Begoo.Mano.Kam.Dari.mp3 3.27 MB
Majid-Ghafori_Ft_Yas_Yadet-Nareh_128.mp3 4.67 MB
N.i.M.i_Ft_Yas_Cheshmamono-Baz-Konim_128.mp3 3.53 MB
Rajaz-Band_Ft_Yas_Irane-Man_128.mp3 2.99 MB
Reza-Sadeghi_Ft_Yas_Goftam-Naro_128.mp3 3.21 MB
Sirvan_Ft_Yas_Ft_Xaniar_To-Marizi_128.mp3 3.28 MB
Yas – Az Chi Begam.mp3 6.32 MB
Yas – Faryad (2).mp3 3.85 MB
Yas – Sarbaze Vatan.mp3 3.94 MB
Yas – Vaghte Tolue Yas.mp3 1.72 MB
Yas Ft Aamin – Vaghte Raftan [320].mp3 9.67 MB
Yas Ft. 3zg – Toos Rap.mp3 4.13 MB
Yas Ft. Dook – Ye Jaye Amn.mp3 3.68 MB
Yas Ft. Dook – Yek.mp3 8.41 MB
Yas _Marghad.mp3 850.00 KB
Yas_Ba-Man-Bash_128.mp3 4.87 MB
Yas_Bachehaye-Khiabooni_128.mp3 3.31 MB
Yas_Bam_128.mp3 3.73 MB
Yas_Be-Donya-Khosh-Omadi_128.mp3 3.79 MB
Yas_Bekhatere-Man_128.mp3 4.17 MB
Yas_Bezarin-Bokoshamesh_128.mp3 4.13 MB
Yas_Bi-To-Hargez-Na_128.mp3 3.41 MB
Yas_Daftaram-Dastame_128.mp3 1.82 MB
Yas_Dardo-Del_128.mp3 3.80 MB
Yas_Darkam-Kon_128.mp3 4.81 MB
Yas_Delet-Daryast_128.mp3 2.61 MB
Yas_Dokhtare-Farari_Demo_32.mp3 316.00 KB
Yas_Donyaye-Bi-Rahm_128.mp3 4.19 MB
Yas_Ft_Ammin_CD-Ro-Beshkan_128.mp3 3.75 MB
Yas_Ft_Ammin_Hani_128.mp3 2.66 MB
 
Yas_Ft_Ammin_Hoviyate-Man_128.mp3 3.57 MB
Yas_Ft_Ammin_Nisti_128.mp3 4.18 MB
Yas_Ft_Behzad-Barazande_Bayad-Betonim_128.mp3 4.73 MB
Yas_Ft_Force-Theory_Soldier-Pose_128.mp3 2.95 MB
Yas_Ft_Hichkas_Komak_128.mp3 3.99 MB
Yas_Ft_Masih_Nasle-Mast_128.mp3 3.11 MB
Yas_Ft_Nima-Allame_Sakhte_128.mp3 4.08 MB
Yas_Ft_Rastin_Be-Omide-Iran_128.mp3 4.16 MB
Yas_Ft_Saman_Bazam-Kame_128.mp3 4.01 MB
Yas_Ft_Sara-Naeeni_Zehi-Eshgh_128.mp3 2.52 MB
Yas_Ft_Sasan_Boro_128.mp3 4.91 MB
Yas_Ft_Sasan_Raaz-(Mano-To)_128.mp3 3.63 MB
Yas_Ft_Sasan_To-Bia_128.mp3 2.46 MB
Yas_Ft_The-Ways_Ft_Erwin_Ft_Arad_Ft_Arian_Gheseye-Zirzamin_128.mp3 4.18 MB
Yas_Hadaf_128.mp3 3.40 MB
Yas_Khodeto-To-Baghalam-Bendaz_128.mp3 2.87 MB
Yas_Man-Khastam_128.mp3 4.68 MB
Yas_Marg_128.mp3 4.62 MB
Yas_Marham_128.mp3 3.42 MB
Yas_Na-Aslan_128.mp3 2.46 MB
Yas_Pedar-(Che-Roozaye-Sakhti-Raft)_128.mp3 4.35 MB
Yas_Piadeh-Misham_128.mp3 4.36 MB
Yas_Raad_128.mp3 5.18 MB
Yas_Setareye-Ghotbi_128.mp3 3.73 MB
Yas_Soolh-Toyi_128.mp3 3.63 MB
Yas_Tamomesh-Kon_128.mp3 2.91 MB
Yas_Tina_Demo_64.mp3 261.00 KB
Yas_World-Cup-2006_128.mp3 3.47 MB
Yas_Yek-Nafas-Begim_128.mp3 3.82 MB
 

 






تاریخ : پنج شنبه 93/3/22 | 5:21 عصر | نویسنده : پرهام | نظرات ()

 

 

 

03






تاریخ : پنج شنبه 93/3/22 | 5:18 عصر | نویسنده : پرهام | نظرات ()

 

04






تاریخ : پنج شنبه 93/3/22 | 5:17 عصر | نویسنده : پرهام | نظرات ()
ازی های رایانه ای معرفی نرم افزار نکته و ترفند
Click to download in FLV format (17.26MB)
Click to download in FLV format (14.41MB)
Click to download in FLV format (6.8MB)
دانلود نرم افزار BatchandPrint نسخه 64 بیتی دانلود نرم افزار BatchandPrint نسخه 32 بیتی دانلود نرم افزار QuickPic اندرویدی
دانلود نرم افزار vid2mp3 اندرویدی دانلود بازی 2048  نسخه اندروید دانلود بازی 2048  نسخه iOS
 

 






تاریخ : پنج شنبه 93/3/22 | 5:8 عصر | نویسنده : پرهام | نظرات ()

امیر تتلو

ولومو یه ذره ببر بالا
آهنگارو میشنوه ویدیو هارو میبینه فکر میکنه خبریه
رنگ و لعابو میبینه فکر میکنه بچه مایه ایم
نه . بابا گوش کن

 


ورس 1

پول شعر نبود
پس مجبور بودم که شاعر بشم
آهنگساز گرون بود
پس باید یه آهنگسازِ ماهر بشم
استودیوی محل , حتی بهم محل نداد شاگردشم
دوراه بود : یا واستم رو پام یا مثل بقیه دوستام بارکش بشم
اون روزای تکراری
پرِ استرس انگاری چک داری
تو سرت پر فکرای خفن ولی خریداری واسه این فکرا نی
واقعا خیلی حالم بد بود ( حالش بد بود )
.چرا من مگه آدم قحط بود ؟
هرچی میدوویدم بازم کم بود
ولی سختیا ساخت یه من باز از من زور
دیدی رو کارم قفل کردم
دردارو کشیدم بالا تُف کردم
دیدی بالاخره هرجوری بود کارم بین همه ی اینا شد اول
مگه چی توقع داشتی خوب از من
چی توقع داشتی خوب از من

 

کروس 1

بیا ببین کف دستمو
مو نداره بکن
ولی یه حسی هی بهم میگه دیوار روبرو
زور نداره بشکن
آره من , مینویسم با اینکه
سو نداره چشمم ( کوره مگه )
هرجوری شده .میشینیم بی بیلیط ما
تو قطار امشب
آره هرجوری شده میشینیم بی بیلیط ما
تو قطار امشب

 

‌رضا پیشرو

ورس2

آ , ما سوار یه لیموزین
توهم کارگرمونیو ماشینو میرونی چون بی پولی
‍‍آزادیه مث دیروز نی
پیروزی ما ازما ساخته یه ایرونی میلیونی
دنبال موزیکامونن دنبال شخصیت و دوریامون
 چون کنارت یه ماشین واینمیستیم و بگیم خوبی خانوم
نه , لم دادیم لب استخر و بعد بیکاریم تو ویلامون
مرد ! چرا بدنت میلرزه ؟.
 چون داریم راه میریم با ترس تو محله ؟
 هرگز
نمیتونی به ما برسی حتی اگه عرق بریزی تو برزیل
هی . چرا بدنت میلرزه ؟
 چون داریم راه میریم با ترس تو محله ؟ هرگز
نمیتونی به ما برسی حتی اگه عرق بریزی تو برزیل

:: موضوعات مرتبط: تکست های امیر تتلو، تکست های رضا پیشرو
    .:: نظر دهید ::.
 
عناوین آخرین مطالب بلاگ من

 






تاریخ : پنج شنبه 93/3/22 | 4:9 عصر | نویسنده : پرهام | نظرات ()
       

.: Weblog Themes By BlackSkin :.


پیچک

کد های زیبا سازی